Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
undskyld mig.. men hva er det for en side..? alså noet share noet, men har kigget lidt rundt på den.. ka man downloade fulde dvd'er eller har jeg bare ik forstået det ordenligt..?
chreddy1 skrev:undskyld mig.. men hva er det for en side..? alså noet share noet, men har kigget lidt rundt på den.. ka man downloade fulde dvd'er eller har jeg bare ik forstået det ordenligt..?
Det er ed2k links (eDonkey mm.) Siden var nok før din tid så...
chreddy1 skrev:undskyld mig.. men hva er det for en side..? alså noet share noet, men har kigget lidt rundt på den.. ka man downloade fulde dvd'er eller har jeg bare ik forstået det ordenligt..?
Det er ed2k links (eDonkey mm.) Siden var nok før din tid så...
heh .. ok.. så lærte jeg oss noet i dag.. og jo, ved godt hva ed2k links er..
SR er vidst nok den største ed2k siden gennem tiderne, hvis jeg ikke tager helt fejl?
Og det var gutten Simon Moon, der opstartede den, som så blev bonget for nogle år tilbage. Siden der er der åbnet flere ed2k forums, dog ikke på størrelse med hvad SR var i sin tid
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Det er siden over alle sider fra før du kom til CA. Den blev lukket men er nu tilbage!!
Som den elite leecher du er troede jeg sgu du ville kende til Sharereactor :>
Down1 skrev:Mon ikke også APG er glade for det. Nu kan de få samlet langt de fleste danskere, der bruger p2p under et tag. Det gør det jo noget lettere for dem :>
Hehehe. Jo det tror jeg bestemt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright