Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
søger ovenstående.. har søgt, men uden held.. gør ik noet hvis det ik er Limited Edition.. men ska helst være den.. for der er flere sange på .. og ska bare ha en live cd med Rammstein..
chreddy1 skrev:og ska bare ha en live cd med Rammstein..
Lige netop den kommentar får mig til at sige, at du skal tage en tur i Fona eller TP Musikmarked og høre om de ikke har en live cd.
Men du skal have lov til at requeste denne cd.
...
jamen har været der nede og kigge heavy metal afdelingen gennem.. og der var kun Rosenrot med Rammstein.. ik nogen andre cd'er.. og TP har vi ik i byen.. såååå.. det er oss derfor jeg requester den..
mikkel_hansen_99 skrev:Puuha - Rammstein kan man næsten ikke tillade sig at requeste - det er sgu da guderne!:P Men har da LaB (Lmited Edition) som original 2CD..
Er det en du vil uppe..?
Nej; af to årsager. Du har allerede fået et link hvor den kan købes for 100 kroner, og for det andet sidder jeg kun på en 128 Upstream-frobindelse, så det vil tage en evighed...