chreddy forsøger rent faktisk at hjælpe Infected i denne tråd.. Så vil i ikke prøve at lade være med at dreje denne tråd over på en tilsvining af ham, som det er sket i flere af de andre tråde..?!
Regards
TheJackal
Moderator
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
TheJackal skrev:chreddy forsøger rent faktisk at hjælpe Infected i denne tråd.. Så vil i ikke prøve at lade være med at dreje denne tråd over på en tilsvining af ham, som det er sket i flere af de andre tråde..?!
Regards
TheJackal
Moderator
Undskyld - den var bare firsitende, men jeg beklager.
Down1
Jeg har prøvet cdcovers.cc, men deres Audio covers del er vist fjernet og når man søger på covers så henviser den bare til andre sider..
chreddy1
Føler ikk for at oprette mig som bruger for at få fat på 7 Audio covers, da jeg ikk laver covers til Audio cdere normalt.. Det er kun pga min søster vil have disse cdere brændt og lavet covere derpå..
Men hvis nogen skulle ligge inde med links eller selve coveret til følende cdere vil jeg blive meget glad:
*Update*
L.O.C - Inkarneret
Burhan G - Playground
På forhånd tak.
Senest rettet af Infected 14 jun 2006, 19:18, rettet i alt 4 gange.
Infected skrev:Down1
Jeg har prøvet cdcovers.cc, men deres Audio covers del er vist fjernet og når man søger på covers så henviser den bare til andre sider..
chreddy1
Føler ikk for at oprette mig som bruger for at få fat på 7 Audio covers, da jeg ikk laver covers til Audio cdere normalt.. Det er kun pga min søster vil have disse cdere brændt og lavet covere derpå..
Men hvis nogen skulle ligge inde med links eller selve coveret til følende cdere vil jeg blive meget glad:
L.O.C - Inkarneret
O-zone - DiscO-Zone
Craig David - Slicker than your average
Burhan G - Playground
Kevin Lyttle - Kevin Lyttle
Crazy Frog - More crazy Hits
Crazy Frog - Crazy Hits
og ja ved godt Crazy Frog ikk er så velset her på boardet, men cden er som sagt til min søster
På forhånd tak.
ok.. det ka jeg sq godt forstå så.. men jeg ka da kigge lidt på det der forum, eller maybe requeste (derinde sir de åbenbart ik noet til at man requester løs.. jeg requestede covers til ca 12 forskellige cd'er med Scooter.. og fik ik andet tilbage end covers.. hehe).