Penislægens værksted..
Redaktør: Moderators
-
Ralle7
Penislægens værksted..
Nogle som har Rippet Penislægens Værksted:D
Så smid mig da lige en Pm..
Så smid mig da lige en Pm..
Lad være med at tude og se så at få åbnet eMule. Ellers er du ikke nok interesseret i det. Ellers få et Sputnik-login. Der mener jeg også de kan ses lige så tit du lyster.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Qzl, ja, jeg har også Sputnik, man kan se alle afsnittene dér.
Og Ralle7, nej, vil sgu ikke blokere totalt for min upload i 2 døgn på grund af det... Samlet har jeg nok brugt 12 timer på at få alle afsnittene ned, så bare sæt den i gang om aftenen inden du går i seng, så burde den være klar når du kommer hjem fra arbejde / skole dagen efter.
Og Ralle7, nej, vil sgu ikke blokere totalt for min upload i 2 døgn på grund af det... Samlet har jeg nok brugt 12 timer på at få alle afsnittene ned, så bare sæt den i gang om aftenen inden du går i seng, så burde den være klar når du kommer hjem fra arbejde / skole dagen efter.
Jo, ikke mange der producerer ting og giver dem gratis udRalle7 skrev:Koster det ikke Penge at få Sputnik?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Ralle7: Hvis du ikke vil betale 49,- for en måned for Sputnik.. så må du jo i gang med eMule.. forstår godt at mikkel_hansen_99 ikke gider blokere sin linie totalt i flere dage for at uploade afsnittene..
Så enten må du igang med eMule, eller også må du finde en med en større linie..
Forøvrigt... er jeg den eneste der synes at Penislægen er en total wannabee-kopi af The Man Show..?!
Så enten må du igang med eMule, eller også må du finde en med en større linie..
Forøvrigt... er jeg den eneste der synes at Penislægen er en total wannabee-kopi af The Man Show..?!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |