Req: Geos Garage
Redaktør: Moderators
Req: Geos Garage
Lad bare mig være den første, der spørger efter denne dvd.
Kunne godt finde på at købe dvd'en, men da jeg som regel får nok af Geo efter 10 minutter, så vil det være rart lige at se, om jeg skal smide 200.- efter tossen eller om jeg slukker kort efter starten.
...
Kunne godt finde på at købe dvd'en, men da jeg som regel får nok af Geo efter 10 minutter, så vil det være rart lige at se, om jeg skal smide 200.- efter tossen eller om jeg slukker kort efter starten.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: Req: Geos Garage
Har det på samme måde. Man kan godt få for meget af ham! Han var engang ude på Holbæk Handelsskole, der var ingen der syntes han var sjov, ingen grinte af det han lavede, Fuck han må ha' følt sig til grin..3dotz skrev:Lad bare mig være den første, der spørger efter denne dvd.
...
Så må det sgu være Holbæk der Handelskole der har mangel på humor..
Enig i , at man enten elsker eller hader ham...
Syntes personligt at han netop er det der mangler når man ser andre danske standup shows.
Det er osse derfor Jeg syntes at "den ægte vare" til dags dato er den bedste af sin slags...
Stramt efterfulgt at anden - Tal for dig selv...
Enig i , at man enten elsker eller hader ham...
Syntes personligt at han netop er det der mangler når man ser andre danske standup shows.
Det er osse derfor Jeg syntes at "den ægte vare" til dags dato er den bedste af sin slags...
Stramt efterfulgt at anden - Tal for dig selv...
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Geo kan være meget sjov, men andre gange er han også bare pisse irriterende.. 
3 prikker... Jeg tror også jeg har det lidt på samme måde som dig..
Er også lidt i tvivl.. ved ikke om jeg gider at bruge penge på en dvd som jeg sikkert lynhurtigt bliver træt af..
Men på den anden side... jeg har alle andre danske stand-up dvd'er..så mon ikke også Geo's kommer hjem på hylden..
3 prikker... Jeg tror også jeg har det lidt på samme måde som dig..
Er også lidt i tvivl.. ved ikke om jeg gider at bruge penge på en dvd som jeg sikkert lynhurtigt bliver træt af..
Men på den anden side... jeg har alle andre danske stand-up dvd'er..så mon ikke også Geo's kommer hjem på hylden..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
den kan findes på http://nordic-t.org 
man skal bare lige oprette sig som bruger, for det er en lukket tracker.
man skal bare lige oprette sig som bruger, for det er en lukket tracker.
-
Tumle