Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
ja min kæreste var til noget veninde tam tam her for et par dage siden...
da sad så der og snakket og hvad der var sket for hver især her på det sidste, min kæreste svarede så at vi var flyttet sammen i min ny indkøbte ejerlejlighed..
skraks udbrød en af veninderne så, at hvad skulle min kæreste gøre hvis det en dag ikke mere skulle være os to.. her mente veninden så stampe fast at jeg skulle betale hver en krone tilbage til min kæreste som hun havde betale til mig i hus leje (havldelen af afdragende på boliglånet)...
Hun må da være syg i hovdet...
hvis vi nu antager at hun har boet her sammen med mig i 2 år, så skal hun have 24*3500=87500 tilbage..
hvem helved ligger lige inde med 87500 så bare lige til at give ud...
Ps. den veninde der udtalte dette, har for fuld forbud til min (vores) hjem
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Hvis din kæreste betaler lige så meget af på lånet som dig, så er hun vel også berettiget til halvdelen af pengene ved et evt salg.
Og dermed, hvis hun flytter, skal du vel købe hende ud.. altså købe hendes halvdel..
Det er jo lige som 2 personer der sammen køber et hus... hvis de så sælger det deler de jo selvfølgelig pengene.. og hvis den ene flytter, så skal den anden jo også købe dennes halvdel.. (fik jeg skrevet det forståeligt..? )
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
TD.
Hvis hun kan bevise, at hun har betalt halvdelen af lånet, indtil hun flytter ud og hun har stået som fast beboer på adressen, så kan hun i sin fulde ret kræve del i investeringen og evt. mere end hvad hun har betalt til lånet, da lejlighedens værdi meget antageligt er steget.
Det sidste er ikke noget jeg er helt sikker på, men mener vist nok, at førstenævnte krav skulle kunne holde.
Selv har jeg en andelslejlighed, hvor jeg selv står for lån/indskud/renovering/etc og så splitter vi ellers husleje, internet, kabeltv, licens, el og varme lige over. (2 personer)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
jeg kan godt se, det er lidt om det.. men nu ligger sagen sådan at jeg smed en del penge i udbetaling til købet af denne ejerlejlighed, ca. 1/3 af kontant prisen.. hun kom med intet...
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Hmm hvis det er ham der ejer lejligheden og hun så er flyttet med og så betaler hun ellers et beløb for at bor der, så har hun da ikke krav på at få penge tilbage, eller hvad??
det er nok en af de ting som man skal have skriftligt underskrift på. For hvis hun også afdrager på lånet vil jeg også mene at hun kan gøre krav på hver en krone.
og det er jo også fair nok..
tænk hvis man flyttede sammen med en trunte, og hun stod for hytten, og man havde betalt små 100 k til hendes hytte - så ville jeg sku også ha hver en krone med hvis jeg skred!
men få det dog på skrift hvordan det hænger sammen - brug evt. den gratis advokathjælp så det bliver helt rigtigt!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
ja min kæreste var til noget veninde tam tam her for et par dage siden...
da sad så der og snakket og hvad der var sket for hver især her på det sidste, min kæreste svarede så at vi var flyttet sammen i min ny indkøbte ejerlejlighed..
skraks udbrød en af veninderne så, at hvad skulle min kæreste gøre hvis det en dag ikke mere skulle være os to.. her mente veninden så stampe fast at jeg skulle betale hver en krone tilbage til min kæreste som hun havde betale til mig i hus leje (havldelen af afdragende på boliglånet)...
Hun må da være syg i hovdet...
hvis vi nu antager at hun har boet her sammen med mig i 2 år, så skal hun have 24*3500=87500 tilbage..
hvem helved ligger lige inde med 87500 så bare lige til at give ud...
Ps. den veninde der udtalte dette, har for fuld forbud til min (vores) hjem
I det din kæreste er flyttet ind og hun betaler halvdelen af dit lån, så har hun krav i tilfældet af en flytning på halvdelen af værdien af din lejlighed minus din 1/3 del (som var indskuddet), dvs. en 1/3 af lejlighedens værdi. Denne værdi er ikke den offentlige ejendomsvurdering, det er markedsprisværdien. Tilgengæld sidder hun så med halvdelen af lånet som gældshæftelse.
Som andre skriver, du skal tage kontakt til en jurist og for vedkommende til at udarbejde en kontrakt og mit råd i dette tilfælde er at i splitter gælden op i to lige store halvdele. Således at i ikke undgår sådan nogle situationer i fremtiden. Mit spørgsmål til dig, er hvor stor er restgælden i boligen og hvornår blev den købt?
Har også lavet sammen konstruktion som dwr i forbindelse med min andelsbolig.
Betal LÅN-delen alene, og del HUSLEJEN. Det vil sige, er lånet på 6k om måneden hiver du selv dem, og så huslejen på de hvad? 3k om måneden må I så dels om. Det vil sige, du sidder med 7.5 k om måneden og hun på 1.5k.
Ellers har hun ret til "den andel" af købet, som hun har betalt i lånet. Giver jo meget god mening - det er sgu en retfærdig verden hvad det angår
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.