Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Det er fandeme mystisk hvordan de har lagt et script ind i et .jpg-billede.. Har kigget via URLHelper om siden kørte et script, men det var kun "rene" billeder der kom frem...
mikkel_hansen_99 skrev:PsyCLone, hvordan lægger man sådan en ind i en .jpg-fil, det er det jeg mener?
Jeg ved ikke hvordan DÉT der er gjort.. Men jeg har arbejdet med det under ASP.NET.
Det er super nemt. .NET opretter/ændrer billeder via direkte kode...
kan man os let gøre med ASPimage... hvorn tror du ellers Hotpeople og nightleif sætter deres logo ind på billederne ?? via fotograferne sidder og gør det manuelt ?
Haha! Jeg fattede den ikke til at starte med fordi at jeg kørte igennem Cybercitys proxy. Så stod der bare Copenhagen, og det gør der jo så tit på sådanne billeder. Men smart er det da.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Selvom hun siger den rigtige by ved mig, så synes jeg nu stadigvæk hun ligner en der kun kan findes lækker på babeindex.dk, sammen med alle de andre klamme kvinder derinde.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Selvom hun siger den rigtige by ved mig, så synes jeg nu stadigvæk hun ligner en der kun kan findes lækker på babeindex.dk, sammen med alle de andre klamme kvinder derinde.
Jaja, kønnere kvinder findes der dog.. Men det var nu også bare den notesblok hun har, og det med byen, der er det sjove