REQ : Drunken Jackasses: The Quest

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

REQ : Drunken Jackasses: The Quest

Indlæg af GamBi »

Søger den film..

Skal være divx/xvid
Slet mig
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hold dig fra den film. Den er så elendig, at man slet ikke forstår, at den er blevet lavet.

Optaget som en form for dogmedokumentar og med et budget på 5.000 dollars. Den lyder ellers meget god i reklamerne, så jeg brugte 200 kroner på filmen. Da jeg prøvede at returnere filmen som værende defekt fik jeg at vide, at det var bare ærgerligt. Det forstod jeg ikke for der var jo noget tydeligt helt galt med dvd skiven for der er ingen ærlige firmaer som sender noget så elendigt på markedet.

Lyden var elendig, skuespillet var elendigt, handlingen nærmest ikke eksisterende. Det var tydeligt, at der manglede noget, da de sendte denne dvd på gaden.

Så hold dig langt væk fra den film. Hvis du alligevel ønsker at rive 1½ time ud af dit liv, som du kunne have brugt på at se sneen smelte, så vil jeg ønske dig held og lykke med filmen. Min upload på 6 kb/s gør det desværre, at jeg ikke har mulighed for at uploade filmen til dig.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz skrev:Hold dig fra den film. Den er så elendig, at man slet ikke forstår, at den er blevet lavet.

Optaget som en form for dogmedokumentar og med et budget på 5.000 dollars. Den lyder ellers meget god i reklamerne, så jeg brugte 200 kroner på filmen. Da jeg prøvede at returnere filmen som værende defekt fik jeg at vide, at det var bare ærgerligt. Det forstod jeg ikke for der var jo noget tydeligt helt galt med dvd skiven for der er ingen ærlige firmaer som sender noget så elendigt på markedet.

Lyden var elendig, skuespillet var elendigt, handlingen nærmest ikke eksisterende. Det var tydeligt, at der manglede noget, da de sendte denne dvd på gaden.

Så hold dig langt væk fra den film. Hvis du alligevel ønsker at rive 1½ time ud af dit liv, som du kunne have brugt på at se sneen smelte, så vil jeg ønske dig held og lykke med filmen. Min upload på 6 kb/s gør det desværre, at jeg ikke har mulighed for at uploade filmen til dig.

...
Morede mig meget godt over den.. Den var sådan - nok realistisk til at man ikke hele tiden tænkte "skuespil", og så kunne man genkende en del af "persongalleriet" fra ens egne solferier. Mange af deres tanker om kommentarer er også ok "spot on".

Men ja, den virker bare som en hjemmevideo gone public. Griner dog!

The REAL Cancun er der imod to tænder værre :s - hold dig fra den!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar