Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Man skal have Linux på sin ipod for at installere det, og hvis man installerer det ryger garantien . Men nu har jeg heldigvis købt min nano for at høre musik
Bubbie skrev:Hvor lang tid holdte det gamle.. Bare lige af nysgerrighed..
Fra oktober 2005. Men den er også brugt stort set dagligt siden. Men til sidst var den helt færdig. Man kunne trykke play på den, og så kørte den i godt to timer. Men du skulle altså ikke trykke på den i mellemtiden eller rode rundt i menuerne. Så var den færdig med det samme. Men jeg fandt et batteri til den for kr. 200,- og nu virker den bare igen.
EDIT: Selvfølgelig oktober 2004. Den holdte lidt over et år.
Senest rettet af nco 21 jan 2006, 16:17, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
kloojve skrev:beholder min nano lidt endnu, droppede ipod video.. og købte en iBook i stedet... den er simpelthen for fræk... APPLE RULES!!
Endnu en der har set lyset
/Zster der konverterede for et halvt år siden.
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
hehe alle der bruger OS X er fanatikere ... Det værste er at de altid sviner MS for at have monopol, men det er apple selv der ligger spæringer på alt ... jeg kan også godt lide apple som styresystem og sådan, men apple sætter bare for mange hæmninger for dem selv. Tilgengæld er de også rigtig gode til at egne produkter inkompetente med alt der har med MS at gøre