Jarheads Review

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Ruelokke
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Jarheads Review

Indlæg af Ruelokke »

Hej gutter

Her er så en lille anmeldelse af Jarheads

Jeg må sige at jeg var dybt skuffet da jeg forventede at det var en film i stil med Full Metal Jacket, Black Hawk Down og så videre. Men det er faktisk en krigsfilm hvor man følger en flok soldaters dagligdag under Operation Desert Shield/Desert Storm hvor man får et indblik i hvilke tanker de gør sig og hvordan de tackler deres kedsomhed. Det er også fint nok hvis man ved det på forhånd men det vidste jeg så ikke.

Håber at i kan bruge dette review til noget.

Venlig hilsen
Ruelokke
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Var os dybt skuffet, sad hele tiden og ventede på de skulle i krig, men det kom de aldrig :(
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg glæder mig stadigvæk til jeg skal ind og se. Sam Mendez (instruktøren) var jeg vild med i Road To Perdition, så mon ikke det lige er en film for mig. :) Men først skal Saw II lige ses på det store lærred :P

Og så vil jeg da lige tilføje at det med at indføje den under et Stanley Kubrick mesterværk er nok en anelse vovet. Også selvom Full Metal Jacket indebar mere visuel action end en normal Kubrick-instruktion/screenplay. Nå men nok om det :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Niles
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Synes det er en kanon film, det hele behøver ikke altid at være tju bang. Krig er 80% venten og 20% kamp. Synes det er fedt at følge soldaternes hverdag og se hvordan de forandrer sig psykisk i løbet af filmen.

4 stjerner herfra
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
Besvar