CA-Pre party til Clubabove
Redaktør: Moderators
CA-Pre party til Clubabove
Tænkte jeg lige ville smide en tråd igang, så der er god tid til at diskuterer hvem der skal skrive på psy/clones røv og hvor folk skal drikke sig i hegnet henne.
Festen er som sagt d. 14 januar.
Dørene åbner kl. 23.00 - kunne være cool hvis vi fik mange CA´er ind fra starten så stedet ikke ser tomt ud når folk kommer.
Men spørgsmålene er så?
Hvem kommer ?
og nogen som vil ligge gulv til en for fest ? Nhawk tog den sidste gang og feffe har da vist hele tiden. Nogen der melder sig ?
Frz pralede idag af egen lejlighed, måske en mulighed ?
Og til jyderne så snak sammen om transport. lidt sjovere at være i samme tog hehe
Festen er som sagt d. 14 januar.
Dørene åbner kl. 23.00 - kunne være cool hvis vi fik mange CA´er ind fra starten så stedet ikke ser tomt ud når folk kommer.
Men spørgsmålene er så?
Hvem kommer ?
og nogen som vil ligge gulv til en for fest ? Nhawk tog den sidste gang og feffe har da vist hele tiden. Nogen der melder sig ?
Frz pralede idag af egen lejlighed, måske en mulighed ?
Og til jyderne så snak sammen om transport. lidt sjovere at være i samme tog hehe
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Re: CA-Pre party til Clubabove
Hvis jeg får en liste over, hvem der skal med, så skal jeg nok bestille pladsbilletter igen. Det var jo ret nice at vi sad sammen, alle sammen, sidst.DjMail skrev:Og til jyderne så snak sammen om transport. lidt sjovere at være i samme tog hehe
Og derudover så kommer jeg selvfølgelig
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
langsomt måske - vil ikke love noget, før end jeg er sikker på, at jeg har bestået min mundtlige eksamen et par dage før - ellers ligger min re-eksamen nemlig et par dage efter - hvilket betyder at jeg ikke kan.
Vi ser på det - kommer tid kommer råd
Vi ser på det - kommer tid kommer råd
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Vi har ikke brug for et råd, men et sted at holde før-fest FrZ heheFrZ skrev:Vi ser på det - kommer tid kommer råd
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
odder
- Bæver Bekæmper
Så så kælling.. nu skal du være flink ellers straffer jeg din ass gør jeg!YaKuZa_MaB skrev:Jeg kommer ihvertfald og hvor jeg kommer kommer Odder desværre også hehe!!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Det er jo typisk feffe holder det som altid! og han står med rodet næste dag! nu tog Night Hawk den sidste gang det var cool! jeg bitcher ikke over andre ikke kan eller vil men synes bare altid det er feffe når men hvis jeg kigger forbi så smider jeg ihvertfald en 100 mand til en rengøringskone!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
BUMP BUMP!!!
Feffe har endnu en gang meldt sig til at huse ca folket til en før fest god stil der tykke.
Folk finder vel selv ud af at komme i kontakt med feffe omkring adresse osv.
Håber at se jer tidligt inde på strawinsky. vi skal ha festen til at koge så hurtigt som muligt, plus vi ligger ud med Mitch D som de fleste kbh folk sikkert kender fra IN
Feffe har endnu en gang meldt sig til at huse ca folket til en før fest god stil der tykke.
Folk finder vel selv ud af at komme i kontakt med feffe omkring adresse osv.
Håber at se jer tidligt inde på strawinsky. vi skal ha festen til at koge så hurtigt som muligt, plus vi ligger ud med Mitch D som de fleste kbh folk sikkert kender fra IN