Jamen siger tak igår for en fed fest.
Havde oprigtigt talt prøvede at mande mig op til at komme forbi NKs forfest før den rigtige fest, da jeg virkelig ville prøve at yde en indsats og en tilstedeværelse i forbindelse med dette party. Men sådan skulle det bekendt ikke gå og efter diverse smutture til forskellige fester, skumle barer og vamle tilbud. Endte jeg vel på Stranwinsky ved en 1 tiden. Da jeg ankom alene og kunne kun svagt huske DWRs ansigt, var jeg mere end fortabt. Jeg vidste dog fra tidligere billeder at Feffe var skaldet og lignede en som man ikke glemmer lige med det samme. Fik en Gin & Tonic (eller hvad nu det var jeg fik snøvlet mig sammen til at sige) og stødte så straks på Feffe, som jeg præsenterede mig for.
Feffe var på daværende tidspunkt det man kan kalde oppe og støde... Så for at bekræfte ægteheden af undertegnede person, hælte han et eller andet uidentificerbar sprut i min i forvejen uidentificerbar drink.. Klappede mig på ryggen og skulle lige hive i mit skæg og hår, for at se om det ikke var en paryk. Smukt, så kan man ikke undgå efter denne her ægtehedstest at føle sig velkommen.
Nu var det således at på dette tidspunkt smuttede feffe i røven på en meget velformet kvindelig røv og jeg flugte efter. Fik vidst set både Bykowsky og nogle af de andre. Jeg prøvede at få spottet nogle af de andre, så efter at have set og stødt ind i en hel bunke lidt for store fyre, som også var skaldede fandt jeg nogen som jeg mente kunne være fra CA.
Det vidste sig, at imellem Morgan, Smirnoff og ej at forglemme Smirnoff ice flaskerne sad Frz, dwr, Qleg plus det løse at holde hoff. Det var fandme hyggeligt at møde jer og nej frz jeg kan ikke blive en popdreng, til dette formål er jeg al for stor
Nå men var blevet lettere beruset og i dette moment fandt jeg det meget logisk at Qleg (som i forvejen så meget kvæstet ud) skulle forsøde eller forbitre sin brandert med the one and only nemlig Ferner Branca.
Den fjernede for mit vedkommende det sidste søm som holdt skibet sammen, således at min skæbne var bestemt sammen nemlig på bunden af søen?!?!? (nå kan ikke finde ud af at kringle dette citat særligt godt).
Jeg bestemte mig at tage over til Turbinehallerne for at feste videre og forlod denne her pragtfulde fest. På vejen ud, overhørte jeg en samtale, hvor to personer diskuterede hvorfor der var så mange piger til denne her type musik. Den ene svarede ganske rigtigt
at det er fordi de alle har fået kølle af deres kærester til denne slags musik, det derfor de kan holde ud at høre det
God fest og fedt dj sæt. Respekt for jer som stablede hele arrangementet på benene, det er ikke sidste gang jeg vil være til sådan nogle........ Bring them on.