Pics - CA-POT / Club Above

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

CrOmAg
Geografisk sted: CpH

Pics - CA-POT / Club Above

Indlæg af CrOmAg »

nå, ja ok, blev jo stiv, eller noget. Er ihvertfald hjemme og har fixet at der er pics til folket... Ikke så mange, men lidt har også ret... Eller noget.

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK det var nizzle det der!!!!!

LAAAANGT mere end jeg havde forstillet mig :D

SUPER nice!!! MAX feeeeee´, som i jyder kalder det :D

www.pr0xy.dk/CA-POT.rar

det er en fil på en ca. 135 mB og der smides med ca. 5mbit/s så sug løs.

De bliver der lidt endnu ;)

Skal der hostes ? smid pm.

/CrOmAg
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Yes Sirs...

Indlæg af Ace »

Total nice fest.

Hyggeligt at møde jer alle sammen irl.
Glæder mig til at se lidt billeder engang når jeg er vågen.
Skal lige stene lidt søvn, så har jeg nok noget mere konstruktiv snak at byde på.

Btw utak til DSB for at have sandpapir på lokummet.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Ja, tak for en kanon fest.. Det var super fedt..

Men nu vil jeg altså også i seng.. Selvom mine baller er kulsorte.. FEFFE! :(

Godnat/Godmorgen!
mickon

Indlæg af mickon »

PsyClone skrev:Ja, tak for en kanon fest.. Det var super fedt..

Men nu vil jeg altså også i seng.. Selvom mine baller er kulsorte.. FEFFE! :(

Godnat/Godmorgen!
HAHA, fryd ;D
i'm the juggernaut, BITCH!
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Ja sådan kan det gå når man går uden for med Feffe Og YaKuZa hehe!! ej det var fanme for fedt!!!

Alt for lækker for fest hos night Mange tak for det!

Og ja stravinsky tog som altid imod os med åbne arme og hold kæft hvor blev der bare fyret op under den!!

Tak for en rigtig fed nat alle sammen!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

PsyClone skrev: mine baller er kulsorte.. FEFFE! :(
Det ses tydeligt at det rent faktisk ligner noget sort på de blege baller.
Måske endda et CA logo eller noget.

http://130.227.119.58/Storage/Discos/0c ... 019337.jpg
CrOmAg
Geografisk sted: CpH

CA(ss)

Indlæg af CrOmAg »

HAHAHAHA, grineren det der hahah!!!
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Ja ja PsyClone man kan kun sige det er godt at se du fik lidt farver på de blege baller!!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Ace skrev:
PsyClone skrev: mine baller er kulsorte.. FEFFE! :(
Det ses tydeligt at det rent faktisk ligner noget sort på de blege baller.
Måske endda et CA logo eller noget.

http://130.227.119.58/Storage/Discos/0c ... 019337.jpg
Jeg undrede mig såre, da jeg så det inde på Strawinsky :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

For fanden hvor jeg er træt af at alt gik i lort, lå i sengen hele dagen i går, og har det ikke specielt godt endnu, men jeg må jo tage revance en anden god gang :-)

Ej, det er noget pis, havde da lige glædet mig til at kigge lidt på alle de dejlige piger der var meldt til på dkbn, men sådan skulle det ikke være :onfire:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

har smidt alle de billeder der også ligger på dkbn
op på mit webhost som en rar fil.
hvis der er nogen der godt vil ha dem :)

www.night-hawk.dk/Clubabove.rar
Billede
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Jamen siger tak igår for en fed fest.
Havde oprigtigt talt prøvede at mande mig op til at komme forbi NKs forfest før den rigtige fest, da jeg virkelig ville prøve at yde en indsats og en tilstedeværelse i forbindelse med dette party. Men sådan skulle det bekendt ikke gå og efter diverse smutture til forskellige fester, skumle barer og vamle tilbud. Endte jeg vel på Stranwinsky ved en 1 tiden. Da jeg ankom alene og kunne kun svagt huske DWRs ansigt, var jeg mere end fortabt. Jeg vidste dog fra tidligere billeder at Feffe var skaldet og lignede en som man ikke glemmer lige med det samme. Fik en Gin & Tonic (eller hvad nu det var jeg fik snøvlet mig sammen til at sige) og stødte så straks på Feffe, som jeg præsenterede mig for.
Feffe var på daværende tidspunkt det man kan kalde oppe og støde... Så for at bekræfte ægteheden af undertegnede person, hælte han et eller andet uidentificerbar sprut i min i forvejen uidentificerbar drink.. Klappede mig på ryggen og skulle lige hive i mit skæg og hår, for at se om det ikke var en paryk. Smukt, så kan man ikke undgå efter denne her ægtehedstest at føle sig velkommen. :lol: :lol:

Nu var det således at på dette tidspunkt smuttede feffe i røven på en meget velformet kvindelig røv og jeg flugte efter. Fik vidst set både Bykowsky og nogle af de andre. Jeg prøvede at få spottet nogle af de andre, så efter at have set og stødt ind i en hel bunke lidt for store fyre, som også var skaldede fandt jeg nogen som jeg mente kunne være fra CA.

Det vidste sig, at imellem Morgan, Smirnoff og ej at forglemme Smirnoff ice flaskerne sad Frz, dwr, Qleg plus det løse at holde hoff. Det var fandme hyggeligt at møde jer og nej frz jeg kan ikke blive en popdreng, til dette formål er jeg al for stor :)

Nå men var blevet lettere beruset og i dette moment fandt jeg det meget logisk at Qleg (som i forvejen så meget kvæstet ud) skulle forsøde eller forbitre sin brandert med the one and only nemlig Ferner Branca. :? :?
Den fjernede for mit vedkommende det sidste søm som holdt skibet sammen, således at min skæbne var bestemt sammen nemlig på bunden af søen?!?!? (nå kan ikke finde ud af at kringle dette citat særligt godt).

Jeg bestemte mig at tage over til Turbinehallerne for at feste videre og forlod denne her pragtfulde fest. På vejen ud, overhørte jeg en samtale, hvor to personer diskuterede hvorfor der var så mange piger til denne her type musik. Den ene svarede ganske rigtigt at det er fordi de alle har fået kølle af deres kærester til denne slags musik, det derfor de kan holde ud at høre det

God fest og fedt dj sæt. Respekt for jer som stablede hele arrangementet på benene, det er ikke sidste gang jeg vil være til sådan nogle........ Bring them on.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Tak for en fed aften :) Glæder mig allerede til næste gang
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
falslev007
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

alt alt alt for fed fest:D Niklas Harding leverede et vanvittigt set i mine øjne.. og så var det sgu sjovt at få sat ansigt på folk herinde.. THUMBS UP
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Lige vågnet, 1½ time til næste fest.... Men den kan da umuligt blive så fed som den i aftes. Uanset hvor man kiggede hen var der lige en CA'er der skulle hilses på og skåles med. Også et par nye ansigter og folk jeg bare ikke kunne genkende. Takketalen vil blive for lang hvis der skulle nævnes navne som skulle takkes for en fed aften ville listen blive for lang, så holder mig til det generelle.

Dem der skulle spille, leverede varen. Så enkelt kan det vist siges. Ingen klager her ihvertfald.

Fair det var et superinitiativ! Så vidt jeg forstod på dig så anså du det vist også selv som en succes. Perfekt :)

Tak til N^Hawk for at ville holde forfest for en flok jyder. Altid rart at føle sig velkommen uanset hvornår man kommer og hvor man er i landet 8) (en ros Feffe også skal have for de gange vi har tumlet rundt i hans lejlighed)

Så var det vist det. Sjældent har jeg haft tømmermænd og samtidig tænkt at de var det hele værd.
Senest rettet af QrazyLeg 10 okt 2005, 04:20, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
night_hawk

..

Indlæg af night_hawk »

Så gir ace den gas! den lille stripper...!

www.night-hawk.dk/S4023056.AVI
Billede
Ace
[Ltd edition]

OMG

Indlæg af Ace »

Det havde jeg også helt glemt.

N^Hawk ikke pænt at filme mandens blege røv!
Men godt at det ikke gik værre end som det gik der.

In memory of the lost memory
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Må også hellere lige se at få skrevet...

Tak for i fredags lækkert at se så mange tændte mennesker... CA beviste endnu engang at vi kan feste... Vi har stortset kun hørt gode ting fra folk så vi er så småt allerede ved at forbedrede en opfølger...

Ris/Ros kan skrives i vores forum på www.clubabove.com eller på bbe@clubabove.com
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Puha, ja sikke en fest. Dog fik Kaptajnen rimelig hurtig krammet på mig, og jeg synes blev så frygtelig fuld. Så efter jeg havde været ude og trække noget frisk luft lidt i 02, så hentede jeg sgu' min jakke og tog det sidste tog hjem. Men alt i alt fed fest af hvad jeg kan huske. Fik da hvert i fald mødt en masse her inde fra. Jeg har sorteret lidt i billederne som man kunne downloade i denne her tråd, og smidt dem online her:

http://www.crazyslagelse.dk/billeder_show.php3?id=406
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Må også indrømme at mine to kaptajn flasker fik ramt mig ret godt.... så mærkelige hendelser og kommentarer efter kl. 02 tager jeg ingen ansvar for... :wink:
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar