Deltager søges til koncert med The Prodigy

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
I-Tech

Deltager søges til koncert med The Prodigy

Indlæg af I-Tech »

Hejsa. Jeg er i den uheldige situation, at ham jeg skulle følges med til en koncert med The Prodigy 19. oktober i KB hallen ikke kan alligevel..
Derfor ville jeg høre om der er nogen herinde fra Aalborg området, der var interesserede i at høre Prodigy? Biletten koster 275 kr, og har tænkt mig at tage Abildskou bussen derover. Svar gerne hurtigt. Evt. over PM..
Har ikke købt biletter endnu, men synes det er rarest at have en at følges med

info om koncerten findes her:

http://www.billetnet.dk/

Mvh
Billede
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Gude koncert.. Så dem tilbage i '97 i Aarhus, en af de fedeste live optrædender jeg har været til, havde nok taget derover hvis det ikke havde været så langt væk :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

jeg overvejer også at se dem igen, da de optrådte i kbhallen for en del år siden, gik de max amokka... feeeed
Figther

Indlæg af Figther »

Yiir boy.

Så dem på dette års smukfest...
Stod i trejde række ud for højrer højtalere... Kunne se det hele. Fuck hvor sygt. Og se hvordan de svedte som svin.
Tror heller aldrig, jeg har oplevet så vild bastryk, det var som om mavsen var en membran i en højtaler:--)

Klart anbefales
Besvar