Amin Jensen - 150 kg over bæltestedet
Redaktør: Moderators
Amin Jensen - 150 kg over bæltestedet
Nogen der ligger inde med denne, ved den kører rundt i en XviD-rip, har selv haft den før, men den røg væk pga. at min HDD fuckede up.... Søger XviD-rippet... 
Senest rettet af Mikkel 06 sep 2005, 17:12, rettet i alt 1 gang.
http://www.moviezoo.dk/index.php?varenu ... 4349038295
68 kr. med fragt... Også billigt, ligesom med Rune Klan.
Jeg giver disse link af to årsager. De er så billige som DVD'er nu næsten kan blive i disse dage. Min holdning er at hvis man ikke vil give det for en DVD, så bryder man sig heller ikke nok om filmen/udgivelsen til at have den.
Den anden grund er at det er dansk stand-up. Et ed2k-link eller lign. vil nok bare give en masse ventetid på ingenting da der højest sandsynligt ikke vil være et særlig stort antal kilder til den, hvis der er nogen i det hele taget.
68 kr. med fragt... Også billigt, ligesom med Rune Klan.
Jeg giver disse link af to årsager. De er så billige som DVD'er nu næsten kan blive i disse dage. Min holdning er at hvis man ikke vil give det for en DVD, så bryder man sig heller ikke nok om filmen/udgivelsen til at have den.
Den anden grund er at det er dansk stand-up. Et ed2k-link eller lign. vil nok bare give en masse ventetid på ingenting da der højest sandsynligt ikke vil være et særlig stort antal kilder til den, hvis der er nogen i det hele taget.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright