Go griner/tidsfordriv

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
D3FrozTt

Go griner/tidsfordriv

Indlæg af D3FrozTt »

Det skal ikke være nogen hemmelighed at der bliver steenet mere end normalt her i sommerferien... med det i mente - den anden dag sad jeg og kaffede rundt på nettet og faldt over et eller andet kryds&tværs program :roll:

nå cut the crap!... måske har det noget at gøre med hvor meget THC vi havde i kroppen men vi fik ihvertfald fed griner på over funktionen der ku lave anagrammer... vi ku så ændre vores navne fra feks. Christopher Nielsen til "Chips Ser Neon-Hitler"... ikke noget scoop men meget sjovt hvis man ikke har noget andet at tage sig til...

Jeg ku få mit navn, alt efter om jeg brugte mit mellemnavn eller ej, til at blive til:

Masochister Nedhaler Pinscher
Nipsede Rancher Shorts
Hash Scorer Sen Retpind
eller
Hash Snerper Incest-rod

haha... NÅ! programmet ligger her hvis nogen har alt for meget tid lissom mig: http://www.anagramas.net/DKbyg03.exe

måske sku man oss bare begynde at lede efter et job? :?
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Når nu vi snakker tidsfordriv i en sommerferie, så har jeg da et prog jeg vil tilføje:

www.sudoku.com

Ved ikke om det har været oppe og vende herinde tidligere...
men det får da rykket hjernecellerne mere end normalt rundt..

go' ferie!!
Besvar