Hjælp til at lave hjemmeside

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
djkassen

Hjælp til at lave hjemmeside

Indlæg af djkassen »

Sidder lige nu og prøver at lave en hjemmeside der ser rimelig proof ud.. Mig og en kammerat vil nemlig til at sælge smart desginer tøj til nogle rimelige priser..

Vores side må gerne ligne http://www.smartguy.dk lidt.. Synes den er enkel men stadig stilet..
Hvilke programmer skal jeg bruge ? Er frontpage godt nok og er der nogle add-ons som er uundværelige..
Eller er der nogle sider som har nogle gode koder til f.eks. menuer osv..
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Brug notepad.

En side som smartguy er dog ikke noget som man lige laver. Jeg vil anbefale dig at alliere dig med en der har erfaring indenfor området. (PHP, ASP, ASP .NET). Samtidig kræver det også en masse hvis man skal kunne betale med dankort på siden..

Men pøj pøj med det.
Billede
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Vil sige Photoshop er meget godt, og så brug dreamweaver :) Det bruger jeg :)
<center>Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

som sive siger, PS og DW.

notepad er for uoverskueligt hvis du ikke har stor kendskab til kodnin på div. sprog. godt nok er DW til tider slam kode og der kan tit fjernes nogle unødvendige ting, men det virker og det er forholdsvis simpelt.

Hvisi vil ha en side ala smartguy.dk så gir jeg zlinky ret, få fat i en gut som har prøvet noget der ligner det før. for det er bestemt ikke nemt. og ang. DK-kort betalling. Den blir slet ikk nem at fikse i første forsøg. så igen få fat i nogen med kendskab til det
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

http://www.hotscripts.com/search/3555617.html

Kig der ;)
Kna være der er nogle gode scripts !

----------------- edit
Fandt lige det her script:
http://www.scriptconnector.org/index?/D ... TUwMS0%3D/

Tror det er gratis, og det ser rimlig fedt ud :)
Senest rettet af Sive 10 apr 2005, 13:44, rettet i alt 1 gang.
<center>Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jeg bruger også selv Photoshop og Dreamweaver ved godt det ikke er proff det jeg laver men ellers bruger jeg en masse templates men det kan i jo ikke rigtigt gøre når i skal bruge det som virksomhed!!

men ellers kig her der kan man købe fede templates og de er nemme at arbejde videre med hvis det er!!

http://www.4templates.com/
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det er vel med hjemmesider som med enhver anden ting. Lav det fra bunden (notesblok). Så ved du hvordan det hele er bygget op. Kan du ikke det, eller har du ikke nogen til at hjælpe dig der ved en masse om det, så løber du på et tidspunkt ind i det problem, at der er noget du gerne vil have ændret på siden. Problemet ligger i at du ikke ved hvordan det skal ændres fordi du ikke forstår sidens opbygning.

Sådan fungerer det med alt andet ihvertfald.

Jeg ved ikke hvordan man laver en hjemmeside, men jeg skal heller ikke have en e-Handel.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
djkassen

Indlæg af djkassen »

Tak for alle de gode råd og tips.. Må prøve at få fat i en der har lidt mere forstand på det end mig.. Ellers må jeg bare lære det skidt :lol:
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Hehe ja, der er en klar fordel i at lære det selv, så slipper man også for "udgiften" hvis man skal finde en der ikke er i ens vennekreds.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Tvivler nu stadig på at man som helt nybegynder kan lave en ehandel der virker... specielt hvis man skal kunne betale på andre måder end efterkrav.
Billede
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Zlinky, ja, det kunne klart blive et problem. Det bedste ville nok være at allierer sig med en der kan og så selv lære det lige så stille fra bunden, så man stadigvæk er inde i det.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Besvar