CA-Summer-POT
Redaktør: Moderators
CA-Summer-POT
Hey folkens!!!!!
Har haft snakket lidt med den kære Daclown omkring at vi skal en tur til løkken og være ubehagelige til sommer!
sidste år kiggede vi forbi drud´s camp og Mindtrick drengen kiggede forbi os. og derfra kommer ideen om et ca-pot-gathering-event-noget-indsæt sjov kommentar-fest
Så for at tjekke hvad folk har af ide omkring hvad vi skal gøre så smider jeg lige en poll og lader ordet stå frit for ideer
Starter lige med en poll omkring overnatning. evt. længde på eventet osv kan vi tage senere.
min umiddelbar tanke var at leje et forholdsvis stort sommerhus, og så fylder det med folk. og dem som ikke kan sove i huset kan sove i telt ude foran huset. Det kunne så foregå på den måde at folk samles i sommerhuset om aftenen til druk og ballade. altså sådan at folk som evt. bor i området eller er der med andre end lige CA kunne joine festen om aftenen.
Men som sagt kom med ideerne
Har haft snakket lidt med den kære Daclown omkring at vi skal en tur til løkken og være ubehagelige til sommer!
sidste år kiggede vi forbi drud´s camp og Mindtrick drengen kiggede forbi os. og derfra kommer ideen om et ca-pot-gathering-event-noget-indsæt sjov kommentar-fest
Så for at tjekke hvad folk har af ide omkring hvad vi skal gøre så smider jeg lige en poll og lader ordet stå frit for ideer
Starter lige med en poll omkring overnatning. evt. længde på eventet osv kan vi tage senere.
min umiddelbar tanke var at leje et forholdsvis stort sommerhus, og så fylder det med folk. og dem som ikke kan sove i huset kan sove i telt ude foran huset. Det kunne så foregå på den måde at folk samles i sommerhuset om aftenen til druk og ballade. altså sådan at folk som evt. bor i området eller er der med andre end lige CA kunne joine festen om aftenen.
Men som sagt kom med ideerne
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Lyder som en rigtig fed idé Mail.. men kunne være der skulle slæbes anlæg op til sommerhuset, så der måske er mulighed for at eventuelt du, kloojve, hpy og diverse andre (som har forstand på det
) kunne give et liveset når vi alligevel fester igennem..
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
vi skal selvfølgelig ha en masse damer med, gider ikk det der gays-camp-out hehe
men anyway. ellers smider vi om os med charme på stranden (feffe og jeg med Vom-apeal) til de små piger om at vi holder en ordentlig fest. plejer gerne at gi afkast. ellers kender jeg nogle stykker rundt omkring i løkken,. så må de jo kigge forbi
men anyway. ellers smider vi om os med charme på stranden (feffe og jeg med Vom-apeal) til de små piger om at vi holder en ordentlig fest. plejer gerne at gi afkast. ellers kender jeg nogle stykker rundt omkring i løkken,. så må de jo kigge forbi
Jeg regner da med at vaere frisk, hvis jeg da ikke faar en ny spontan idé der inkluderer at rejse et eller andet sted hen... Har faaet tilbud om at vaere bartender nede i graekenland - kunne vaere meget laekkert med et sted hvor der er varmt istedet for det her, hvor de kommer i skitoej..
Men nu faar vi at se..
Men nu faar vi at se..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Nu holdt dudwr skrev:Jeg regner da med at vaere frisk, hvis jeg da ikke faar en ny spontan idé der inkluderer at rejse et eller andet sted hen... Har faaet tilbud om at vaere bartender nede i graekenland - kunne vaere meget laekkert med et sted hvor der er varmt istedet for det her, hvor de kommer i skitoej..
Men nu faar vi at se..
Mail, btw vi må håbe Down ikke forsvinder igen, ligesom sidste år, hvor vi var ude og lede med lys og lygte efter ham
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Bare sørg for at der er internet, så skal jeg sørge for at der er en laptop Mail 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Vil lige informerer jer om at jeg temmelig sikker ikke kan være behjælpelig med ca-pot aliigevel.
da jeg ikke ved hvornår jeg skal arbejde i ferien, og højst sandsynlig ik får nogle konkrete svar før nogle dagen inden jeg får min ferie desværre.
VIl selvfølgelig stadig gerne hjælpe til osv. Men orker ikk at stå for soomerhus lejning osv. hvis jeg ikke selv kommer derop.
Nogen som vil tage over ?
da jeg ikke ved hvornår jeg skal arbejde i ferien, og højst sandsynlig ik får nogle konkrete svar før nogle dagen inden jeg får min ferie desværre.
VIl selvfølgelig stadig gerne hjælpe til osv. Men orker ikk at stå for soomerhus lejning osv. hvis jeg ikke selv kommer derop.
Nogen som vil tage over ?
Jeg var da kun væk et par timer..Eller ;DDa Clown skrev:Mail, btw vi må håbe Down ikke forsvinder igen, ligesom sidste år, hvor vi var ude og lede med lys og lygte efter hamog hvis han skal.. må han gerne gøre det før mails og min gps går i fuck like last year
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin