Glædestråd
Redaktør: Moderators
Gå en tur ned af Bispensgade... Nydeligt siger jeg dig!
Men hey, har Dan ikke nogle fine bryster du kan kigge på imellemtiden?
Men hey, har Dan ikke nogle fine bryster du kan kigge på imellemtiden?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ret mange3dotz skrev:Så mange søde sommerpiger på perronnerne gør togkørsel næsten farlig.
Man får skærpet sin opfattelsesevne. Er I klar over, hvor mange piger man kan nå at klæde af med øjnene selv om man kører 120 km/t forbi en perron
...
Jeg går ud fra at alle er glade for pinsen, så jeg glæder mig lige på deres vegne. Den ene dag gør nu ikke den store forskel for mig.. Efter 3 ugers ferie
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Har lige pakket Givi boxen, så i morgen klokken 06.00 går turen mod Bremerhaven - på motorcykel vel at mærke
En lille pinse tradition jeg har sammen med nogle kolleger.
Man tager en af Europas største fiskerihavne og spærer den af, opstiller i hundredevis af mad, øl og is boder, inviterer hele byen - og det meste af (tysk)landet, og håber på at alle andre også vil komme...
Så arrangerer man gaderace på store mc, små mc, offrad mc, mc med sidevogn, oldtimer mc med sidevogn, voldtunede scootere, bane racere, gocarts...
- ja, alt hvad der kan få en rask dreng med benzin i blodet til at smile bredt
og vejrudsigten trækker jo hyggefaktoren væsentligt op!
Og vupti - masser af fed underholdning, og en god udflugt oveni.
Det bliver en FED pinse - Vi ses på Onsdag igen...
http://www.fischereihafen-rennen.de/
En lille pinse tradition jeg har sammen med nogle kolleger.
Man tager en af Europas største fiskerihavne og spærer den af, opstiller i hundredevis af mad, øl og is boder, inviterer hele byen - og det meste af (tysk)landet, og håber på at alle andre også vil komme...
Så arrangerer man gaderace på store mc, små mc, offrad mc, mc med sidevogn, oldtimer mc med sidevogn, voldtunede scootere, bane racere, gocarts...
- ja, alt hvad der kan få en rask dreng med benzin i blodet til at smile bredt
Og vupti - masser af fed underholdning, og en god udflugt oveni.
Det bliver en FED pinse - Vi ses på Onsdag igen...
http://www.fischereihafen-rennen.de/
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg har lige hentet bilen efter nattens druktur. Jeg er irriterende morgenfrisk, som jeg altid er, når jeg har været ude og drikke mig i hegnet 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Bryder mig ikke om det jeg læser. Du har drukket dig i hegnet, er morgenfrisk og henter din bil.odder skrev:Jeg har lige hentet bilen efter nattens druktur. Jeg er irriterende morgenfrisk, som jeg altid er, når jeg har været ude og drikke mig i hegnet
Som jeg læser det så har du kørt spirituskørsel og så er du et af jordens værste udskud. Så ret mig lige, hvis jeg misforstår.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Rolig nu.. Jeg kan ikke fordrage sprittere. Nej jeg havde for det første ikke drukket siden klokken var 01.00 og jeg GIK de 3 km hjem og sov og så GIK jeg ind og hentede bilen efter 4 timers søvn. Jeg vil sige der er en meget god chance for at jeg har forbrændt de genstande jeg havde fået indenbords. Og SÅ fuld var jeg heller ikke. Jeg kan stadig huske aftenen og har ikke været så stiv at jeg er begyndt på alt muligt underligt3dotz skrev:det så har du kørt spirituskørsel og så er du et af jordens værste udskud. Så ret mig lige, hvis jeg misforstår.
...
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Hvem siger han blot var "lettere småfuld"? Nu skal forskellige personer have forskellige mængder alkohol for at være "lålålålåå patter!" stive.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
odder skrev:Rolig nu.. Jeg kan ikke fordrage sprittere. Nej jeg havde for det første ikke drukket siden klokken var 01.00 og jeg GIK de 3 km hjem og sov og så GIK jeg ind og hentede bilen efter 4 timers søvn. Jeg vil sige der er en meget god chance for at jeg har forbrændt de genstande jeg havde fået indenbords. Og SÅ fuld var jeg heller ikke. Jeg kan stadig huske aftenen og har ikke været så stiv at jeg er begyndt på alt muligt underligt :)3dotz skrev:det så har du kørt spirituskørsel og så er du et af jordens værste udskud. Så ret mig lige, hvis jeg misforstår.
...
... Hvis du havde drukket mere end 5 genstande, så kørte du stadig spritkørsel - EOS.