Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Det gode vejr gør jo en glad, måske man kan være heldig at se den hotte nabo pige sole sig lidt :D
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Dejligt dejligt vejr... Pigerne har smidt vintertøjet og fundet sommerkjolerne frem.. 8) :D ...for søren hvor det da vælter rundt med dejlige sommertrunter lige uden for mit kontor..! :D :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

HOLD DIN KÆFT JACKAL!!!!!!

ved du hvor mange sommertrunter man kan se fra min sofa, der er omringet af bøger, junk food og projekt notater ?

INGEN!!!!

:(
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Gå en tur ned af Bispensgade... Nydeligt siger jeg dig!

Men hey, har Dan ikke nogle fine bryster du kan kigge på imellemtiden?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Dan er her ikke og nej det har han desværre ikke.

Men det har hans søster tilgengæld, men det skal man ikke sige til ham hehe.

Jeg tror lige jeg tar en tur ned gennem sonofon's privat kundeservice og kigger der hehe :)
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

Nu med Rat Brev :D WEEEE :!: :!: :!:
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

23 år i dag. 46 km på cykel hjem til de gamle for at fejre det, efter en dag på studiet. Godt vejr og en godt på vej mod en sommerlig hudfarve.

Livet er sgu herligt.
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Så mange søde sommerpiger på perronnerne gør togkørsel næsten farlig.

Man får skærpet sin opfattelsesevne. Er I klar over, hvor mange piger man kan nå at klæde af med øjnene selv om man kører 120 km/t forbi en perron :D

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

3dotz skrev:Så mange søde sommerpiger på perronnerne gør togkørsel næsten farlig.

Man får skærpet sin opfattelsesevne. Er I klar over, hvor mange piger man kan nå at klæde af med øjnene selv om man kører 120 km/t forbi en perron :D

...
Ret mange :P

Jeg går ud fra at alle er glade for pinsen, så jeg glæder mig lige på deres vegne. Den ene dag gør nu ikke den store forskel for mig.. Efter 3 ugers ferie :P Nu har jeg lige haft en uge på arbejdet. Har så også været hård, men god. Kun herhjemme alt er gået skævt.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

ny mobil, godt vejr, god mad og somersby apple cider :)
Billede
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Godt vejr, fuuuuuuld (Dog er jeg ved at miste min buzz nu)
BØH
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Har lige pakket Givi boxen, så i morgen klokken 06.00 går turen mod Bremerhaven - på motorcykel vel at mærke 8)

En lille pinse tradition jeg har sammen med nogle kolleger.

Man tager en af Europas største fiskerihavne og spærer den af, opstiller i hundredevis af mad, øl og is boder, inviterer hele byen - og det meste af (tysk)landet, og håber på at alle andre også vil komme...
Så arrangerer man gaderace på store mc, små mc, offrad mc, mc med sidevogn, oldtimer mc med sidevogn, voldtunede scootere, bane racere, gocarts...
- ja, alt hvad der kan få en rask dreng med benzin i blodet til at smile bredt :D og vejrudsigten trækker jo hyggefaktoren væsentligt op!

Og vupti - masser af fed underholdning, og en god udflugt oveni.

Det bliver en FED pinse - Vi ses på Onsdag igen...

http://www.fischereihafen-rennen.de/
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

God tur!
Billede
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg har lige hentet bilen efter nattens druktur. Jeg er irriterende morgenfrisk, som jeg altid er, når jeg har været ude og drikke mig i hegnet :D
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

odder skrev:Jeg har lige hentet bilen efter nattens druktur. Jeg er irriterende morgenfrisk, som jeg altid er, når jeg har været ude og drikke mig i hegnet :D
Bryder mig ikke om det jeg læser. Du har drukket dig i hegnet, er morgenfrisk og henter din bil.

Som jeg læser det så har du kørt spirituskørsel og så er du et af jordens værste udskud. Så ret mig lige, hvis jeg misforstår.

...
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

3dotz skrev:det så har du kørt spirituskørsel og så er du et af jordens værste udskud. Så ret mig lige, hvis jeg misforstår.
...
Rolig nu.. Jeg kan ikke fordrage sprittere. Nej jeg havde for det første ikke drukket siden klokken var 01.00 og jeg GIK de 3 km hjem og sov og så GIK jeg ind og hentede bilen efter 4 timers søvn. Jeg vil sige der er en meget god chance for at jeg har forbrændt de genstande jeg havde fået indenbords. Og SÅ fuld var jeg heller ikke. Jeg kan stadig huske aftenen og har ikke været så stiv at jeg er begyndt på alt muligt underligt :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Damen, vejret, sex red bull, kolde fadøl og grill :D
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

--> Odder

Så du har altså ikke været ude at drikke dig hegnet. Så er du tilgivet :D

Men sådan opfatter jeg ikke udtrykket "at drikke sig i hegnet", at man kun er lettere småfuld, stopper med at drikke klokken 1 og sove fire timer.

...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hvem siger han blot var "lettere småfuld"? Nu skal forskellige personer have forskellige mængder alkohol for at være "lålålålåå patter!" stive.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

odder skrev:
3dotz skrev:det så har du kørt spirituskørsel og så er du et af jordens værste udskud. Så ret mig lige, hvis jeg misforstår.
...
Rolig nu.. Jeg kan ikke fordrage sprittere. Nej jeg havde for det første ikke drukket siden klokken var 01.00 og jeg GIK de 3 km hjem og sov og så GIK jeg ind og hentede bilen efter 4 timers søvn. Jeg vil sige der er en meget god chance for at jeg har forbrændt de genstande jeg havde fået indenbords. Og SÅ fuld var jeg heller ikke. Jeg kan stadig huske aftenen og har ikke været så stiv at jeg er begyndt på alt muligt underligt :)

... Hvis du havde drukket mere end 5 genstande, så kørte du stadig spritkørsel - EOS.
Besvar