Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Hvorfor er denne weekend allerede overstået?!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Har kun 1½ måned tilbage af min sommerferie. Det er sgu da umuligt at holde ordentlig fri i dette land... :p
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg har sommerferie om en uge. Og jeg aner bare ikke hvad jeg skal bruge ferien på!

Og så vil jeg gerne brokke mig over sidevogn til motorcykler. Det er simpelthen det værste lort jeg nogensinde har kørt med!
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Vil Lige brokke mig over at et uheld sjælden kommer alene.
Sku lave bil i lørdags hjemme i mine forældres garage, så da jeg ville slibe lidt overfladisk rust ned, med en roterene stålbørst fik jeg den selvfølgelig kørt ind i min finger, så man næsten ku se ned til knoglen.
kom så ned til læge-vagten, som rensede såret og fik limete det så godt han nu ku, problemet var så at det var første gang jeg prøver at blie limet, er altid blevet syet vis der var noget, Men ku så åbenbart ikke tåle det lim eftersom der var noget bedøvelse der i, det resulterede i at da lægen sagde jeg måtte gå rejste jeg mig op, gik to skridt og fik så black out, faldt i gulvet, og smadrede så hele den ene side af mit ansigt.
Mig og damen er så inviteret op til aftensmad hos de gamle, om aften, og da jeg stadig er en del rundt på gulvet, får jeg selvfølgelig præsteret at hæle et helt glas rødvin til 600kr flaske udover min dames helt nye kjole.. Fuck en lorte dag.
Celebrate Your Life With House
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

jesper_ch skrev:Vil Lige brokke mig over at et uheld sjælden kommer alene.
Sku lave bil i lørdags hjemme i mine forældres garage, så da jeg ville slibe lidt overfladisk rust ned, med en roterene stålbørst fik jeg den selvfølgelig kørt ind i min finger, så man næsten ku se ned til knoglen.
kom så ned til læge-vagten, som rensede såret og fik limete det så godt han nu ku, problemet var så at det var første gang jeg prøver at blie limet, er altid blevet syet vis der var noget, Men ku så åbenbart ikke tåle det lim eftersom der var noget bedøvelse der i, det resulterede i at da lægen sagde jeg måtte gå rejste jeg mig op, gik to skridt og fik så black out, faldt i gulvet, og smadrede så hele den ene side af mit ansigt.
Mig og damen er så inviteret op til aftensmad hos de gamle, om aften, og da jeg stadig er en del rundt på gulvet, får jeg selvfølgelig præsteret at hæle et helt glas rødvin til 600kr flaske udover min dames helt nye kjole.. Fuck en lorte dag.
Frank.. Er det dig? :P
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Haha, ja jeg tænkte præcis det samme.
BØH
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Nej desvære ikke.. Er bare lille mig.. Med den mest uheldig dag i hele mit liv.. Men glemte lige at nævne at jeg samtidig har fået nyt job hvor jeg har været i lidt over en uge, og nu skal jeg holde syge dage, pga. af den skide finger..
Celebrate Your Life With House
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

godt nok ik mig der vil brok mig.. så jeg brokker mig lige på vegne af en ukendt person..

Billede

stakkels Passat :o/
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg vil gerne brokke mig over at jeg så røven på brandmanden der står bukket forover, før jeg så passaten :?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

25 år :(
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Grats Cokeline.. Men for at det lige passer ind her, så vil jeg gerne brokke mig over, at jeg ikke får dine gaver.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg vil gerne brokke mig over 2 ting.

1. Jeg skal arbejde i morgen, 2. over odder heletiden brokker sig! (lol)
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg vil brokke mig over at amh's forældre for mange år siden drak sig sprit stive og væltede hjem i sengen, og se så hvad resultat vi har fået ud af det! ;)

Og så vil jeg brokke mig over at jeg fik ferie i fredags, og nu har jeg selvfølgelig pisse nade i halsen fordi mine mandler her hævede. Det skal fanme lige passe med, at jeg har røv ondt hele ferien eller også at de bliver enige med sig selv om at jeg skal opereres på min fødselsdag eller i hvert fald skal opereres så eksen ikke kommer forbi, her inden hun tager på interrail om 8 dage. Lorterøv siger jeg bare. Jeg vil brokke mig over mine rådne pis mandler.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Skar mig i fingeren med en helt ny hobbykniv idag... og det bløder stadigvæk selvom det er ved og være nogle timer siden det skete. lige i ringefingeren - i blommen.... har ikke noget plaster. BAAH!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Dårlig start på superligaen denne weekend :/
Billede
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Sunshine skrev:Dårlig start på superligaen denne weekend :/
der er jeg så ikke enig.. ganske god start for AC Horsens.. 2-0.. :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Dårlig start for mit Drømmehold i superligaen dog. OB kan dog redde det hele i morgen med en storsejr og en masse mål af Fall og Djemba-Djemba.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

chreddy1: AC Horsens er bare pisse irriterende... forstå det nu! :D
Det eneste, og jeg mener virkelig ENESTE, der nogensinde har været fedt ved det hold var da de engang blev sponsoreret af en spegepølse..! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

TheJackal skrev:chreddy1: AC Horsens er bare pisse irriterende... forstå det nu! :D
Det eneste, og jeg mener virkelig ENESTE, der nogensinde har været fedt ved det hold var da de engang blev sponsoreret af en spegepølse..! :D
det ka du sige nok så mange gange, men uanset hvor mange gange, vil jeg stadig holde med AC Horsens ;)..
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

chreddy1 skrev:
TheJackal skrev:chreddy1: AC Horsens er bare pisse irriterende... forstå det nu! :D
det ka du sige nok så mange gange, men uanset hvor mange gange, vil jeg stadig holde med AC Horsens ;)..
Det er også den rette indstilling... :)
Jeg kan bare ikke lide dem... :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar