Brokketråd
Redaktør: Moderators
Har kun 1½ måned tilbage af min sommerferie. Det er sgu da umuligt at holde ordentlig fri i dette land... :p
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg har sommerferie om en uge. Og jeg aner bare ikke hvad jeg skal bruge ferien på!
Og så vil jeg gerne brokke mig over sidevogn til motorcykler. Det er simpelthen det værste lort jeg nogensinde har kørt med!
Og så vil jeg gerne brokke mig over sidevogn til motorcykler. Det er simpelthen det værste lort jeg nogensinde har kørt med!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Vil Lige brokke mig over at et uheld sjælden kommer alene.
Sku lave bil i lørdags hjemme i mine forældres garage, så da jeg ville slibe lidt overfladisk rust ned, med en roterene stålbørst fik jeg den selvfølgelig kørt ind i min finger, så man næsten ku se ned til knoglen.
kom så ned til læge-vagten, som rensede såret og fik limete det så godt han nu ku, problemet var så at det var første gang jeg prøver at blie limet, er altid blevet syet vis der var noget, Men ku så åbenbart ikke tåle det lim eftersom der var noget bedøvelse der i, det resulterede i at da lægen sagde jeg måtte gå rejste jeg mig op, gik to skridt og fik så black out, faldt i gulvet, og smadrede så hele den ene side af mit ansigt.
Mig og damen er så inviteret op til aftensmad hos de gamle, om aften, og da jeg stadig er en del rundt på gulvet, får jeg selvfølgelig præsteret at hæle et helt glas rødvin til 600kr flaske udover min dames helt nye kjole.. Fuck en lorte dag.
Sku lave bil i lørdags hjemme i mine forældres garage, så da jeg ville slibe lidt overfladisk rust ned, med en roterene stålbørst fik jeg den selvfølgelig kørt ind i min finger, så man næsten ku se ned til knoglen.
kom så ned til læge-vagten, som rensede såret og fik limete det så godt han nu ku, problemet var så at det var første gang jeg prøver at blie limet, er altid blevet syet vis der var noget, Men ku så åbenbart ikke tåle det lim eftersom der var noget bedøvelse der i, det resulterede i at da lægen sagde jeg måtte gå rejste jeg mig op, gik to skridt og fik så black out, faldt i gulvet, og smadrede så hele den ene side af mit ansigt.
Mig og damen er så inviteret op til aftensmad hos de gamle, om aften, og da jeg stadig er en del rundt på gulvet, får jeg selvfølgelig præsteret at hæle et helt glas rødvin til 600kr flaske udover min dames helt nye kjole.. Fuck en lorte dag.
Celebrate Your Life With House
Frank.. Er det dig? :Pjesper_ch skrev:Vil Lige brokke mig over at et uheld sjælden kommer alene.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg vil gerne brokke mig over at jeg så røven på brandmanden der står bukket forover, før jeg så passaten 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Grats Cokeline.. Men for at det lige passer ind her, så vil jeg gerne brokke mig over, at jeg ikke får dine gaver.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg vil brokke mig over at amh's forældre for mange år siden drak sig sprit stive og væltede hjem i sengen, og se så hvad resultat vi har fået ud af det! 
Og så vil jeg brokke mig over at jeg fik ferie i fredags, og nu har jeg selvfølgelig pisse nade i halsen fordi mine mandler her hævede. Det skal fanme lige passe med, at jeg har røv ondt hele ferien eller også at de bliver enige med sig selv om at jeg skal opereres på min fødselsdag eller i hvert fald skal opereres så eksen ikke kommer forbi, her inden hun tager på interrail om 8 dage. Lorterøv siger jeg bare. Jeg vil brokke mig over mine rådne pis mandler.
Og så vil jeg brokke mig over at jeg fik ferie i fredags, og nu har jeg selvfølgelig pisse nade i halsen fordi mine mandler her hævede. Det skal fanme lige passe med, at jeg har røv ondt hele ferien eller også at de bliver enige med sig selv om at jeg skal opereres på min fødselsdag eller i hvert fald skal opereres så eksen ikke kommer forbi, her inden hun tager på interrail om 8 dage. Lorterøv siger jeg bare. Jeg vil brokke mig over mine rådne pis mandler.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
det ka du sige nok så mange gange, men uanset hvor mange gange, vil jeg stadig holde med AC HorsensTheJackal skrev:chreddy1: AC Horsens er bare pisse irriterende... forstå det nu!
Det eneste, og jeg mener virkelig ENESTE, der nogensinde har været fedt ved det hold var da de engang blev sponsoreret af en spegepølse..!
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Det er også den rette indstilling...chreddy1 skrev:det ka du sige nok så mange gange, men uanset hvor mange gange, vil jeg stadig holde med AC HorsensTheJackal skrev:chreddy1: AC Horsens er bare pisse irriterende... forstå det nu!
Det eneste, og jeg mener virkelig ENESTE, der nogensinde har været fedt ved det hold var da de engang blev sponsoreret af en spegepølse..!..
Jeg kan bare ikke lide dem...
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |