Hehe, sådan!! Hvae hvordan gjorde du det ? :S
Basshunter - Boten Anna
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Den ramte Nykøbing Sj. For nogle uger siden.. Og ja!! Folk gik fuldstændig am0k til den.. Også i lørdags!! Såå.. Ja, de kommer også til Holbæk.. Skal baaare lige finde en måde og komme ind på.. Har hørt de er blevet meget strikse med at lukke folk under "18" ind...dj drop skrev:Så ramte sangen kolding & der huserer rygter om at Basshunter visitter et af Danmarks fedeste diskoteker, diskotek In snart.
Må godt nok sige, folk går amok til den sang :O Der var fællessang mellem 1000 mennesker i Kolding - har aldrig set noget lignende.
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=13759
Så skal jeg ikke i byen i Kolding mere...dj drop skrev:Så ramte sangen kolding & der huserer rygter om at Basshunter visitter et af Danmarks fedeste diskoteker, diskotek In snart.
Må godt nok sige, folk går amok til den sang :O Der var fællessang mellem 1000 mennesker i Kolding - har aldrig set noget lignende.
Jeg har aldrig været på Luux eller Envy. Men Emma er ret godt, så det ender nok med det bliver Emma igen. Til København skal vi hvert i fald lørdag. Hvis dit tlf. nr. stadig starter med 28 og slutter på 89 kan det da være jeg smider dig en SMS :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Re: ;9
Ja, det er okay når det ellers ikke har asp-problemer og overbelastning. Men hvad har det med Emma, Envy eller Luux at gøre? Eller Maybe Not Bob for den sags skyld? Gode kællinger ellers.Bakko skrev:DKBN er for vildt
Er vi mon off-topic snart?
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Re: ;9
DKBN og Emma har faktisk lidt med hindanden at gøre..nco skrev:Ja, det er okay når det ellers ikke har asp-problemer og overbelastning. Men hvad har det med Emma, Envy eller Luux at gøre? Eller Maybe Not Bob for den sags skyld? Gode kællinger ellers.Bakko skrev:DKBN er for vildt
Er vi mon off-topic snart?
Selskabet Freeway (som står bag bl.a. dating.dk, studienet.dk og 51% af Arto.dk ) ejer 50% af danmarkbynight.dk og 33% af natklubben Emma..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Lørdag.. Hvem ved hvad der sker dernco skrev:Jeg har aldrig været på Luux eller Envy. Men Emma er ret godt, så det ender nok med det bliver Emma igen. Til København skal vi hvert i fald lørdag. Hvis dit tlf. nr. stadig starter med 28 og slutter på 89 kan det da være jeg smider dig en SMS
Men lige lørdag har jeg ikke nogen planer for
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Kan kun gi' dig ret....! Envy er SÅ snoppet et sted! Har været der 1 gang! 1 gang for meget!! Men kællingerne er gode nok, bare for snobbet..... Bare min mening...FrZ skrev:Kan ikke stå inde for Luux ej heller Envy - færdes ikke med den taber crowd xDnco skrev:Jeg skal på Emma og/eller Luux på lørdag. Så skal jeg lytte efter.
Det bliver faktisk Luux på lørdag. Der var ikke flere frie borde på Emma, så kunne vi få et i stedet på Luux og gratis entre. Jeg må indrømme jeg også er ved at brække mig over alt det med gæsteliste og man skal kende nogen som kender nogen for at komme ind og man ikke bare kan sætte sig ved et bord. Til trods for det, så giver jeg det lige en chance. Damerne er sgu' gode nok.FrZ skrev:Kan ikke stå inde for Luux ej heller Envy
Der var det faktisk fedt at Kenneth Bager slog igen med hans Coma-fester eller hvad det nu er han kalder den nye omgang af fester som der har været skrevet så meget om. Der fucker han jo alt hvad der gæsteliste und so weider.
Freeway har jo også købt sig ind i Trendsales. Det kunne være vi skulle snakke lidt med Falslev så ;)TheJackal skrev:DKBN og Emma har faktisk lidt med hindanden at gøre. Selskabet Freeway (som står bag bl.a. dating.dk, studienet.dk og 51% af Arto.dk ) ejer 50% af danmarkbynight.dk og 33% af natklubben Emma..! :D
The Plaze bryder jeg mig nu ikke rigtig om. Jeg kan ikke helt beskrive hvorfor jeg ikke kunne lide det. Har kun været der en enkelt gang til Gigi D' Agostino koncerten sidste år. Men det var bare ikke mig.rbT skrev:Hvad med at tage på The Plaze i Nykøbing Falster på lørdag? Det er ligesom om Danijay kommer? :D
nco\\ CHART ATTACK 1999
Jeg har det lige omvendt tror jeg, jeg elsker lister, jeg elsker at springe køen over, jeg elsker at gå gratis ind - og det hele det faktum at man lidt kender en eller anden som kender en eller anden xDnco skrev:Det bliver faktisk Luux på lørdag. Der var ikke flere frie borde på Emma, så kunne vi få et i stedet på Luux og gratis entre. Jeg må indrømme jeg også er ved at brække mig over alt det med gæsteliste og man skal kende nogen som kender nogen for at komme ind og man ikke bare kan sætte sig ved et bord. Til trods for det, så giver jeg det lige en chance. Damerne er sgu' gode nok.FrZ skrev:Kan ikke stå inde for Luux ej heller Envy
Der var det faktisk fedt at Kenneth Bager slog igen med hans Coma-fester eller hvad det nu er han kalder den nye omgang af fester som der har været skrevet så meget om. Der fucker han jo alt hvad der gæsteliste und so weider.
Freeway har jo også købt sig ind i Trendsales. Det kunne være vi skulle snakke lidt med Falslev såTheJackal skrev:DKBN og Emma har faktisk lidt med hindanden at gøre. Selskabet Freeway (som står bag bl.a. dating.dk, studienet.dk og 51% af Arto.dk ) ejer 50% af danmarkbynight.dk og 33% af natklubben Emma..!
The Plaze bryder jeg mig nu ikke rigtig om. Jeg kan ikke helt beskrive hvorfor jeg ikke kunne lide det. Har kun været der en enkelt gang til Gigi D' Agostino koncerten sidste år. Men det var bare ikke mig.rbT skrev:Hvad med at tage på The Plaze i Nykøbing Falster på lørdag? Det er ligesom om Danijay kommer?
Anywho - jeg skulle have været i byen - NU, men sidder hjemme, da jeg havde INTET energi i kroppen og glæder mig mest til at sove :S
Vi ses IKKE i morgen :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.