Basshunter - Boten Anna

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Hehe, sådan!! Hvae hvordan gjorde du det ? :S
dj drop
Geografisk sted: Kolding, dk

Indlæg af dj drop »

Så ramte sangen kolding & der huserer rygter om at Basshunter visitter et af Danmarks fedeste diskoteker, diskotek In snart.

Må godt nok sige, folk går amok til den sang :O Der var fællessang mellem 1000 mennesker i Kolding - har aldrig set noget lignende.
Get up & Dance .
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

dj drop skrev:Så ramte sangen kolding & der huserer rygter om at Basshunter visitter et af Danmarks fedeste diskoteker, diskotek In snart.

Må godt nok sige, folk går amok til den sang :O Der var fællessang mellem 1000 mennesker i Kolding - har aldrig set noget lignende.
Den ramte Nykøbing Sj. For nogle uger siden.. Og ja!! Folk gik fuldstændig am0k til den.. Også i lørdags!! Såå.. Ja, de kommer også til Holbæk.. Skal baaare lige finde en måde og komme ind på.. Har hørt de er blevet meget strikse med at lukke folk under "18" ind... :(

http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=13759
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

dj drop skrev:Så ramte sangen kolding & der huserer rygter om at Basshunter visitter et af Danmarks fedeste diskoteker, diskotek In snart.

Så skal jeg ikke i byen i Kolding mere... :roll: (Det er vel på pop-Shakers den bliver spillet - eller også de andre steder?)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sjovt.. den bliver aldrig spillet på Vega, Culture Box, Emma, Nasa eller Nadsat.. Er det mig eller jer der går de forkerte steder xD
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg skal på Emma og/eller Luux på lørdag. Så skal jeg lytte efter.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:Jeg skal på Emma og/eller Luux på lørdag. Så skal jeg lytte efter.
Kan ikke stå inde for Luux ej heller Envy - færdes ikke med den taber crowd xD
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg har aldrig været på Luux eller Envy. Men Emma er ret godt, så det ender nok med det bliver Emma igen. Til København skal vi hvert i fald lørdag. Hvis dit tlf. nr. stadig starter med 28 og slutter på 89 kan det da være jeg smider dig en SMS :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

;9

Indlæg af Bakko »

DKBN er for vildt ;)

nco ;)

ps. er fotograf :roll:
nco
Site Admin
Kontakt:

Re: ;9

Indlæg af nco »

Bakko skrev:DKBN er for vildt
Ja, det er okay når det ellers ikke har asp-problemer og overbelastning. Men hvad har det med Emma, Envy eller Luux at gøre? Eller Maybe Not Bob for den sags skyld? Gode kællinger ellers.

Er vi mon off-topic snart?
nco\\ CHART ATTACK 1999
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Re: ;9

Indlæg af TheJackal »

nco skrev:
Bakko skrev:DKBN er for vildt
Ja, det er okay når det ellers ikke har asp-problemer og overbelastning. Men hvad har det med Emma, Envy eller Luux at gøre? Eller Maybe Not Bob for den sags skyld? Gode kællinger ellers.

Er vi mon off-topic snart?
DKBN og Emma har faktisk lidt med hindanden at gøre..

Selskabet Freeway (som står bag bl.a. dating.dk, studienet.dk og 51% af Arto.dk ) ejer 50% af danmarkbynight.dk og 33% af natklubben Emma..! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:Jeg har aldrig været på Luux eller Envy. Men Emma er ret godt, så det ender nok med det bliver Emma igen. Til København skal vi hvert i fald lørdag. Hvis dit tlf. nr. stadig starter med 28 og slutter på 89 kan det da være jeg smider dig en SMS :)
Lørdag.. Hvem ved hvad der sker der :) - Men der er "together" boxen (Tim Andresen og Rune RK) fredag, og torsdag er der fri sushi og pagne på club szoda.

Men lige lørdag har jeg ikke nogen planer for :D
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

FrZ skrev:
nco skrev:Jeg skal på Emma og/eller Luux på lørdag. Så skal jeg lytte efter.
Kan ikke stå inde for Luux ej heller Envy - færdes ikke med den taber crowd xD
Kan kun gi' dig ret....! Envy er snoppet et sted! Har været der 1 gang! 1 gang for meget!! Men kællingerne er gode nok, bare for snobbet..... Bare min mening... :roll:
Brugeravatar
rbT
Geografisk sted: <--- Den vej

Indlæg af rbT »

Hvad med at tage på The Plaze i Nykøbing Falster på lørdag? Det er ligesom om Danijay kommer? :D
You'll Never Walk Alone
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

rbT skrev:Hvad med at tage på The Plaze i Nykøbing Falster på lørdag? Det er ligesom om Danijay kommer? :D
Var der nede da DJ Lhasa var der. Det var stort! men kan ikke lørdag, desværre.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

FrZ skrev:Kan ikke stå inde for Luux ej heller Envy
Det bliver faktisk Luux på lørdag. Der var ikke flere frie borde på Emma, så kunne vi få et i stedet på Luux og gratis entre. Jeg må indrømme jeg også er ved at brække mig over alt det med gæsteliste og man skal kende nogen som kender nogen for at komme ind og man ikke bare kan sætte sig ved et bord. Til trods for det, så giver jeg det lige en chance. Damerne er sgu' gode nok.

Der var det faktisk fedt at Kenneth Bager slog igen med hans Coma-fester eller hvad det nu er han kalder den nye omgang af fester som der har været skrevet så meget om. Der fucker han jo alt hvad der gæsteliste und so weider.
TheJackal skrev:DKBN og Emma har faktisk lidt med hindanden at gøre. Selskabet Freeway (som står bag bl.a. dating.dk, studienet.dk og 51% af Arto.dk ) ejer 50% af danmarkbynight.dk og 33% af natklubben Emma..! :D
Freeway har jo også købt sig ind i Trendsales. Det kunne være vi skulle snakke lidt med Falslev så ;)
rbT skrev:Hvad med at tage på The Plaze i Nykøbing Falster på lørdag? Det er ligesom om Danijay kommer? :D
The Plaze bryder jeg mig nu ikke rigtig om. Jeg kan ikke helt beskrive hvorfor jeg ikke kunne lide det. Har kun været der en enkelt gang til Gigi D' Agostino koncerten sidste år. Men det var bare ikke mig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Nu når tråden omhandler "Boten Anna" Nogle som ved hvornår/ om der udkommer en CDM til dette track ? Og i såfald hvornår ca. ?
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:
FrZ skrev:Kan ikke stå inde for Luux ej heller Envy
Det bliver faktisk Luux på lørdag. Der var ikke flere frie borde på Emma, så kunne vi få et i stedet på Luux og gratis entre. Jeg må indrømme jeg også er ved at brække mig over alt det med gæsteliste og man skal kende nogen som kender nogen for at komme ind og man ikke bare kan sætte sig ved et bord. Til trods for det, så giver jeg det lige en chance. Damerne er sgu' gode nok.

Der var det faktisk fedt at Kenneth Bager slog igen med hans Coma-fester eller hvad det nu er han kalder den nye omgang af fester som der har været skrevet så meget om. Der fucker han jo alt hvad der gæsteliste und so weider.
TheJackal skrev:DKBN og Emma har faktisk lidt med hindanden at gøre. Selskabet Freeway (som står bag bl.a. dating.dk, studienet.dk og 51% af Arto.dk ) ejer 50% af danmarkbynight.dk og 33% af natklubben Emma..! :D
Freeway har jo også købt sig ind i Trendsales. Det kunne være vi skulle snakke lidt med Falslev så ;)
The Plaze bryder jeg mig nu ikke rigtig om. Jeg kan ikke helt beskrive hvorfor jeg ikke kunne lide det. Har kun været der en enkelt gang til Gigi D' Agostino koncerten sidste år. Men det var bare ikke mig.
Jeg har det lige omvendt tror jeg, jeg elsker lister, jeg elsker at springe køen over, jeg elsker at gå gratis ind - og det hele det faktum at man lidt kender en eller anden som kender en eller anden xD

Anywho - jeg skulle have været i byen - NU, men sidder hjemme, da jeg havde INTET energi i kroppen og glæder mig mest til at sove :S

Vi ses IKKE i morgen :S
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

amh skrev:Nu når tråden omhandler "Boten Anna" Nogle som ved hvornår/ om der udkommer en CDM til dette track ? Og i såfald hvornår ca. ?
Den er da ude, Andreas? Eller, det er jo en CDS (kun original- og club-versionen) ude, men der kører vist et par uofficielle mixes rundt på diverse p2p...
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

amh skrev:Nu når tråden omhandler "Boten Anna" Nogle som ved hvornår/ om der udkommer en CDM til dette track ? Og i såfald hvornår ca. ?
Den er ude på CDM... bræk bræk bræk
Besvar