Måske bare lidt til eftertanke.
Som Qrazyleg ganske rigtigt kommer ind på der det klart at mogens lykketofte og resten af arbejderbanden, ville bruge enhver lejlighed til at angribe regeringen. -Det er jo logisk når det handler om et snartkommende folketingsvalg.
Men at hele grundlaget for stop nu bygger på en rapport fra arbejder bevægelsens erhvervsråd, burde få den almene alarmklokke for vidensskabelige objektivitet til at ringe.
For hvilket parti er det der hævder stadigvæk at være et arbejderparti? høhø sjovt nok socialdemokratiet. Og hvad var det der skete for socialdemokratiet sidste valg? de tabte! Og har de haft særligt meget succes i meningsmålingerne efter sidste valg? Suprise det har de.. VK har siddet, uafhængig af politisk observans på vælgerflæsket (vores forældres generation og ældre).
Det er ikke fordi jeg ville fremsætte en konspirationsteori, for det er jo fy iforhold til en korrekt videnskablig arbejdsmetode, men lad mig så fremsætte følgende hypotese:
Har der været et politisk mål og dermed forventet konklusion i forbindelse arbejderbevægelsens rapport om nedskæringer på uddannelsesområderne i Danmark?
Angående det som United Public skriver rammer også ned i en central problemstilling ved hele stop nu intiativet. Hvis de virkelig vil forbedre forholdene for studerende i danmark, hvorfor har de så ikke konkert forslået en forhøjning af lærlingelønnen, da der vil opstå en samfundsmæssigt nyttegenvinst ved en naturligt eleminering af sort arbejde udført af lærlinge?
Jeg kunne blive ved med mine aggressioner over stop nu ntiativet, forøvrigt jeres talsmand, var med, for cirka 2½ år siden, i den uofficielle konkurrence om at blive kongens have mester i jointrygning

heheh, vi var meget skæve den dag

Never mind.