Ja, det har jeg.nco skrev:Men er der nogen der evt. har de enkelte episoder fra sæson 3 på computeren? Hvis ja, så er jeg meget interesseret.
Klovn på TV2 Zulu
Redaktør: 3dotz
De fylder omkring 230 - 240 mb mener jeg. Du ved hvor.
Så kan du jo se om du kan finde dem
Iøvrigt er jeg ikke den store tilhænger af serien... Jo den er da meget "haha", men mener faktisk at Curb Your Entusiasm (der hvor ideen er stjålet fra) er en del federe. Det skal så til retfærdigvis siges at jeg har set under ti afsnit af serien.
Så kan du jo se om du kan finde dem
Iøvrigt er jeg ikke den store tilhænger af serien... Jo den er da meget "haha", men mener faktisk at Curb Your Entusiasm (der hvor ideen er stjålet fra) er en del federe. Det skal så til retfærdigvis siges at jeg har set under ti afsnit af serien.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
De lå implicit i min tekst at jeg faktisk også havde dem mikkel_hansen_99. Men tror da gerne folk vil have du smider dem op.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
jeg syntes helt klart det toppede igår.. de første afsnit af sæson 3 var jeg ret skuffet over.. da jeg mener sæson 2 sluttede KANONT!... jeg har sådan ventet på at sæson 3 skulle følge op... og jeg må da sige at jeg var FLAD af grin over afsnit 23. (det igår) det avr super..
som qzl siger er ideen stjælet fra curb your enthusiasm, jeg har kun set 2 afsnit derfra men syntes den serie er alt for latterlig.. hehe...
som qzl siger er ideen stjælet fra curb your enthusiasm, jeg har kun set 2 afsnit derfra men syntes den serie er alt for latterlig.. hehe...
jeg må indrømme at jeg er blevet lidt skuffet... nu fik jeg desværre ikke set det aller første afsnit af sæson 3, men de sidste 2 har ihvertfald ikke været ret gode..
der er da et par sjove replikker imellem, men de falder lyn hurtigt til jorden da de ikke bliver fulgt til dørs og udnyttet synes jeg..
Så jeg sider bare og krydser fingre for at de næste afsnit blir bedre..
der er da et par sjove replikker imellem, men de falder lyn hurtigt til jorden da de ikke bliver fulgt til dørs og udnyttet synes jeg..
Så jeg sider bare og krydser fingre for at de næste afsnit blir bedre..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.