Fornyelse af pas

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Re: Fornyelse af pas

Indlæg af JayJay^^ »

Zlinky skrev:jeg har været i Canada fra 26/06/09 til 07/06/09
Så du har været på en rejse tilbage i tiden ? Jeg ville nok prøve og sælge ideén til andre, tror du kan blive rig på det :D

Som FrZ siger, tror jeg du skal være glad for du ikke har været i USA eller har mødt en sur canadisk mand i lufthavnen, tror det afhænger meget af den tolder man møder ved grænsen, hvor stort et problem det blir, det er ihvertfald det jeg har oplevet på mine rejser i verden, nogle toldere kigger slet ikke på en, andre skal have hjælp af 3 andre for og godkende billedet i passet, én gang tog det 30 min. ved skranken og det endte selvfølgelig med de rystede på hovedet og løftede skulderne og lukkede mig ind, men tror mest det bare var for og være en brok røv. De kunne uden tvivl se, at jeg havde forladt landet 4 timer tidligere i deres computer, så det burde være en simpel ting og lukke mig ind igen :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
Besvar