Hjælp til valg af ski- vinterjakke

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Synes selv de nye northface jakker er meget fede.. med tern på.. men har ikke kunne finde dem nogen steder, end ikke i deres butik i fields.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Har selv Iguana ski tøj.
www.iguana-world.com

Deres hp er imidlertid noget og ingenting, men jeg ved Sport Master har et udvalg,
og lige nu sikkert også et par gode tilbud, hvis du kan nøjes med en sidste års model.

Købe f.eks selv for en måned siden en fed jakke - normalpris 4.495,-
Fik den for 1.000,- , så jeg kommer ikke til at fryse i år :D

Deres jakker er som skijakker skal være, lette, ikke for tykke, varme, åndbare og vind- og vandtætte.
Og så lægger jeg stor vægt på at der er masser af bevægelsesfrihed, når man har jakken på.
Den skal ikke stramme over skuldre når man bukker sig ned og samler noget op....

I Silkeborg er der en Sport Outlet butik hvor de sælger restlagre fra Sport Master.
De har næsten altid -50% - OSSE på de varer der i forvejen er mærket meget ned.
Bestemt en butik der er værd at besøge, hvis man kommer på de kanter.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

jmunch skrev:Synes selv de nye northface jakker er meget fede.. med tern på.. men har ikke kunne finde dem nogen steder, end ikke i deres butik i fields.
Prøv friluftsland i Frederiksborggade, de plejer at have styr på modellerne.
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

EMR

Indlæg af EMR »

kalleanker skrev:http://www.blue-tomato.com/en/welcome.bto

Masser af lækkert skitøj
I second that! Dér fås både neutrale og hippe farver :)

Mit setup fra den blå tomat, i schweiz, på vej til at lægge en viking i bukserne. Brækkede i øvrigt armen på den tur. Efterår 2008

Billede
Billede
Skaw
Ses vi i Assens din ækle bryder?
Geografisk sted: bag dig

Indlæg af Skaw »

Haglöfs Couloir Jacket er ret lækker. Dog ret tynd, men perfekt til skitur. Bliver det for koldt er det bare en tyk trøje under. Bare hold dig fra dunjakker, de er alt for varme til skituren
Jeg har engang købt olie!
Besvar