Sidst jeg skulle have noget boret, var det min elskede Kreidler Florett RS fra 1973 - OG SÅ KUNNE DEN IKKE ENGANG KØRE BAGEFTER!!!

[nej, det er ikke den på billedet - den kører, endda meget godt - læg mærke til MC nummerpladen
Redaktør: Moderators

Det er sku´da også irriterende.Raun skrev:Jeg vil gerne brokke mig over dobbelt arbejde. Der findes intet mere irriterende end at skulle udføre et stykke arbejde igen, især hvis det skyldes sjusk fra anden side.
Havde samme problem efter d.31.okt. da sendenettet skiftede til digitalt. Jeg ringede ind til Yousee og de sendte en mand ud som målte på signalet i stik og kabler. Det var mit kabel som ikke isolerede godt nok og jeg fik istedet et skærmet kabel af ham. Herefter har jeg stortset ikke haft problemer.David skrev:Vil godt whine over at man endelig har fået YouSee digital/hd tv box tingest med 150+ kanaler, men at skidtet ikke gider virke, bare fordi ens antennekabel er over 10 meter langt....
Kender følelsen. Der er også visse elementer på min arbejdsplads der gør mig irriteret, og er med til at virke hæmmende. Det er ikke en speciel rar følelse.Sunshine skrev:Jeg er inde i en periode, hvor jeg bare er led og ked afmit arbejde. Der er mennesker, der irriterer mig grænseløst, og jeg oplever at der er begrænsninger, der gør at jeg ikke kan udføre et arbejde jeg er tilfreds med, når jeg går hjem. Det er meget utilfredsstillende, og der er desværre ikke ret meget jeg kan gøre ved det. Meget frustrerende.