Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Re: Brokketråd

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Årh I hyler op!!!

Sidst jeg skulle have noget boret, var det min elskede Kreidler Florett RS fra 1973 - OG SÅ KUNNE DEN IKKE ENGANG KØRE BAGEFTER!!! Billede

Billede

[nej, det er ikke den på billedet - den kører, endda meget godt - læg mærke til MC nummerpladen :)]
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Zivago

Indlæg af Zivago »

Hmmm....
Kan ikke skrive så hurtigt på en PC mere. Fingrerne er engang imellem gigt plaget - især i koldt tørt vejr. Det har også indflydelse på brug af mixer m.m., så det bliver ikke til ret meget mere med live mix eller web radio osv.
Livet går videre - men det kan sku´være irriterende.
Ak ja. Alderen trykker engang imellem.

Zivago
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg vil gerne brokke mig over nattevagter. Især 7 i træk -.-
Billede
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Jeg vil gerne brokke mig over dobbelt arbejde. Der findes intet mere irriterende end at skulle udføre et stykke arbejde igen, især hvis det skyldes sjusk fra anden side.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Raun - oh my, præcis det jeg ville skrive.
Zivago

Indlæg af Zivago »

Raun skrev:Jeg vil gerne brokke mig over dobbelt arbejde. Der findes intet mere irriterende end at skulle udføre et stykke arbejde igen, især hvis det skyldes sjusk fra anden side.
Det er sku´da også irriterende.

Zivago
moellerr

Indlæg af moellerr »

Jeg vil brokke mig over, at der er noget, der hedder Xbox Live Gold, og at det skal koste knaster.
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Vil godt whine over at man endelig har fået YouSee digital/hd tv box tingest med 150+ kanaler, men at skidtet ikke gider virke, bare fordi ens antennekabel er over 10 meter langt....
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

David skrev:Vil godt whine over at man endelig har fået YouSee digital/hd tv box tingest med 150+ kanaler, men at skidtet ikke gider virke, bare fordi ens antennekabel er over 10 meter langt....
Havde samme problem efter d.31.okt. da sendenettet skiftede til digitalt. Jeg ringede ind til Yousee og de sendte en mand ud som målte på signalet i stik og kabler. Det var mit kabel som ikke isolerede godt nok og jeg fik istedet et skærmet kabel af ham. Herefter har jeg stortset ikke haft problemer.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg er inde i en periode, hvor jeg bare er led og ked afmit arbejde. Der er mennesker, der irriterer mig grænseløst, og jeg oplever atder er begrænsninger, der gør at jeg ikke kan udføre et arbejde jeg er tilfreds med, når jeg går hjem. Det er meget utilfredsstillende, og der er desværre ikke ret meget jeg kan gøre ved det. Meget frustrerende.
Billede
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Sunshine skrev:Jeg er inde i en periode, hvor jeg bare er led og ked afmit arbejde. Der er mennesker, der irriterer mig grænseløst, og jeg oplever at der er begrænsninger, der gør at jeg ikke kan udføre et arbejde jeg er tilfreds med, når jeg går hjem. Det er meget utilfredsstillende, og der er desværre ikke ret meget jeg kan gøre ved det. Meget frustrerende.
Kender følelsen. Der er også visse elementer på min arbejdsplads der gør mig irriteret, og er med til at virke hæmmende. Det er ikke en speciel rar følelse.
Jeg håber det snart ordner sig for dig.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Den situation kender jeg også kun alt for godt... blandt andet derfor valgte jeg at blive selvstændig.

Nuvel - det er vel ikke så oplagt, at være selvstændig sygeplejerske ;)

Men nu er det jo en brokketråd, og så vil jeg gerne lige brokke mig over, at når man i et splitsekund går i teen-mode,
og vælter ind i den nærmeste kiosk for at jøbe for 5 kr. JENKA og FUNNY tyggegummi, så finder man ud af,
at de ikke alene koster 8 x så meget som da jeg var knægt - DE ER KUN HALVT SÅ STORE !!! :mad:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Plys, Jenka har ikke ændret størrelse - din mund er bare blevet dobbelt så sulten siden dengang :mrgreen:

Til gengæld kan jeg følge dig med prisen. En Grøn Kæmpe Sambi (fuck Champagnebrus) må maks koste 5 - 6 kroner. I dag koster den 10 - 12 kr. de fleste steder, hvilket er fuldkommen uhørt når man tænker på det er vand med tilsætningsstoffer og slavechokolade på toppen... tsk tsk.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

mmmmm slavechokolade, mums
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg gav 15kr for den, sidst jeg købte en - det var vist for en uge siden. Det var sgu tider, da de kostede en 5'er. Men de smager stadig ligeså godt :)
Billede
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Alle er smuttet på påske ferie, jeg skal dog vente på at få fri fra skole inden jeg så lige skal på arbejde til en gang i aften. :(
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Ppåskeferie afholdes ikke hvor jeg er.
Eller jo, du kan da sikkert godt, men så har du bare en masse lort at lave bagefter.
Så jeg nøjes med en forlænget weekend til Holland.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Godt nok har jeg lige afholdt 8 mdrs. ufrivillig ferie, men jeg kommer ikke til at have ferie i år og heller ikke før maj næste år... Så kommer til at gå alt i alt 1½ år uden ferie (startede i november).

De 3 hellige dage i streg nu her, bliver meget meget meget værdsat :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Et ord: Kvinder.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Fuck jeg hader folk der ikke kan blande sig uden om. Fat nu at bare fordi jeg ikke kan jeres sprog så kan jeg godt stadig være kompetent!!! FFS!!!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Besvar