Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

3dotz skrev:Hjemme i Danmark igen efter fire dage i dejlige Berlin :(

...
Tak for budet! ;)

Du er da tit dernede?!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

niller skrev:
amh skrev:Hmm tror jeg er taget i en ATK men er ikke sikker, den blitzede da jeg kørte forbi, men kørte dog ikke så stærkt, byzone = 50 km./t kørte ca. 53-57 ca. hvad jeg husker...

Men hvis den blitzer er man så taget, eller hvordan ?
Jeg ved ikke om du nødvendigvis er taget fordi den blitzer, men mener de har en usikkerhed på 3 km/t på deres registrering, som de trækker fra. Så er du på 50-54 og så kan du trække det fra som speedometeret typisk viser for meget, så er det ikke alverden de kan bonge dig for...
Under 100 grænsen hedder det - minus (3 km/t + 10% af hastighedsgrænsen). Altså slipper man ved 57 km/t, men får bøden ved 59 km/t i 50km/t-zonen.

57-(3*0,1*50) = 49
58-(3*0,1*50) = 51

Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det, og sådan jeg fik min sidste bøde - kørte 59.

Det skal måske tilføjes, at det kun er hver 3. bøde der udskrives, da ansigt og nummerplade skal være tydeligt!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Den her burde sti glædestråden, men er et svar til Cokeys indlæg.

Jeg tager til Berlin igen i november :D

Jeg giver en Berliner Weisse mit Schuss, hvis du er frisk :D

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg troede de bare gav ejeren af køretøjet bøden, hvis ikke man kunne se ansigtet. Det er jo ejerens ansvar, hvem der kører i hans bil, medmindre den er meldt stjålet.

Derudover vil jeg gerne brokke mig over at jeg har stjerne ondt i skallen, og jeg VED det er snot, men kan bare ikke komme af med det.
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Endnu en gang skal Ferrari have en hjælpende hånd eller 2 i F1
<---------------------------->
§1 I'm always right
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ferien er overstået... Så starter vi på job igen fra i morgen af....
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

ferie? hvad er det?
Billede
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Sunshine skrev:ferie? hvad er det?
Det er det jeg starter fra 11/11 i laaaang :) Fyring er en god ting
<---------------------------->
§1 I'm always right
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

JayJay^^ skrev:Endnu en gang skal Ferrari have en hjælpende hånd eller 2 i F1
Sebastien Bourdais' straf har også givet anledning til større diskussion blandt flere teamchefer. Charlie Whiting havde før løbet sagt, at køreren fra pitten havde retten til svinget, så Sebastien Bourdais gjorde intet galt, da Felipe Massa lige ville køre ind i ham.

Derfor kan det godt få et efterspil, hvis de japanske officials (som altid har været glade for Ferrari) har dømt mod de aftaler, der var lavet før løbet. I så fald har de handlet i ond tro, men det er jo så smart, at man ikke appellere den type straf efter løbet, og Scuderia Toro Rossos Franz Tost har afvist en appel, men at de ikke er enige i straffen.

...
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg er pisse irriteret over, at min Nokia N95 ikke har bestilt andet end at fryse, ville genstartes og gå ud siden jeg fik den tilbage fra reparation! Åndssvage Nokia lort!
naRf

Indlæg af naRf »

Efter at have modtaget min længe ventede Zepto Nexus A15, ærger det mig, at blæseren simpelthen kører alt, alt for tit. Nogen der ved noget om sådan et problem?
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Lorte Elgiganten.

Når man udsender en avis med specielle dagstilbud, så skal man FANDME sørge for at have varer nok til kunderne. I det mindste når butikken åbner og et par timer frem.

I dag er der tilbud på et Kodak digitalkamera til 499.- og naturligvis er prisen god. Det er et kamera med 9.2 Mp og 3x optisk zoom, hvilket ikke er meget, men til det kameraet skulle bruges til er det fint.

Så konen og jeg stod begge for at købe. Vi bliver betjent af sælgeren Kasper Kristensen klokken 10.06. Vi stod hos ham allerede 10.02, men der var lige 5-6 andre personer, som skulle til før os. Jeg fik det sidste kamera, og min kone kunne gå forgæves.

Hvordan kan man have udsolgt af deres dagstilbud 6 minutter efter man har åbnet. Jo ifølge Kasper, så havde en virksomhed reserveret et par kameraer. Fed forretningspolitik. Man kan sgu da ikke reservere et knaldtilbud. I tilbudsavisen stod der kun, at max 1 kamera til 499.- Ekstra kameraer koster 1199.-

Der stod heller ikke noget om, at det var et begrænset tilbud, og selv om man godt ved, at der ikke er uendelige mængder, så bør der være flere end de 8-10 stykker, som der hurtigt beregnet har været i butikken ved åbningstiden. Det er simpelthen ikke godt nok, og havde det ikke været for den smarte salgspris, så havde jeg meldt dem til ombudsmanden for falsk markedsføring.

Hvornår lærer jeg det? 99% af tilbuddene i Elgiganten som jeg går efter er enten forsinkede, bliver ikke leverede eller allerede er udsolgt. FUCK jeg hader Elgiganten.

Kasper kunne ikke ringe til en anden Elgiganten for man har ingen direkte numre, og så lægger man ikke den slags tilbud til side. Så vi skyndte os ud til den nærliggende Elgiganten, og der var naturligvis udsolgt. Man kan selvfølgelig ikke forudbetale et kamera og hente det når en ny levering kom hjem.

I det mindste vil jeg rose Elgiganten Megastore for i det mindste at tilbyde et alternativ til samme pris omend det var en mindre model end den tilbudte.

Jeg giver Elgiganten :5af5 i elendig kundeservice, dårlige indkøbere og medarbejdere som ikke kan tage et ansvar.

Nu sender jeg en klage til Elgiganten, men går det som normalt, så hører man intet fra dem.

...
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

De elsker at bolle kunderne i røven. De har også flere gange fejlannonceret med større modeller af forskellige elektroniske varer, og når de så får lokket hr. og fru Jensen ud i butikken, så gider de jo ikke gå forgæves og køber et elendigt produkt til samme pris, for som sagt "nu er de der jo alligevel"
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Det er mandag. Og såmænd det ikke er slemt nok, så kommer chefen og præsenterer en ny stak lorteopgaver, som man skal til at have ansvaret for. Selvfølgelig uden mulighed for indvendinger. Så Odderen søger nyt job.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Vågnede 5 minutter før jeg skulle køre med nogle andre på arbejde i dag. Det gik tjept med at pakke laptoppen og vælte ud af døren med en tandbørste hængende i kæften.

Fandens til start på ugen!
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

har brugt halvdelen af weekenden på at have tømmermænd/sove, og den anden halvdel på absolut ingenting, fordi jeg stadig havde bag-tømmermænd.. Jeg forstår det virkelig ikke, for så fuld var jeg da ikke?

...................................
Billede
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Har brugt hele min tiltrængte ferie på at hoste mine lunger i stykke og ligget næsten konstant i min seng :x
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Har netop fået CyberCity som netudbyder, da mit oprindelige selskab Tele 2 er blevet opkøbt af CyberCitys ejere.

Nu skulle jeg have 20/2 mbit, men indtil videre ligger jeg med hastigheder langt under 20 mbit. Det gør mig ikke så meget, men hvorfor helvede skal mit net nu være så ustabilt.

Det er fan**e hele tiden, at nettet går ned. Min fastnettelefon virker ikke (den skal sættes op på en helt anden måde end tidligere).

Fu** CyberCity. Jeg bliver tvunget over til en ny ISP, og så er det så ustabilt.

...
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

3dotz skrev:Lorte Elgiganten.

Når man udsender en avis med specielle dagstilbud, så skal man FANDME sørge for at have varer nok til kunderne. I det mindste når butikken åbner og et par timer frem.

I dag er der tilbud på et Kodak digitalkamera til 499.- og naturligvis er prisen god. Det er et kamera med 9.2 Mp og 3x optisk zoom, hvilket ikke er meget, men til det kameraet skulle bruges til er det fint.

Så konen og jeg stod begge for at købe. Vi bliver betjent af sælgeren Kasper Kristensen klokken 10.06. Vi stod hos ham allerede 10.02, men der var lige 5-6 andre personer, som skulle til før os. Jeg fik det sidste kamera, og min kone kunne gå forgæves.

Hvordan kan man have udsolgt af deres dagstilbud 6 minutter efter man har åbnet. Jo ifølge Kasper, så havde en virksomhed reserveret et par kameraer. Fed forretningspolitik. Man kan sgu da ikke reservere et knaldtilbud. I tilbudsavisen stod der kun, at max 1 kamera til 499.- Ekstra kameraer koster 1199.-

Der stod heller ikke noget om, at det var et begrænset tilbud, og selv om man godt ved, at der ikke er uendelige mængder, så bør der være flere end de 8-10 stykker, som der hurtigt beregnet har været i butikken ved åbningstiden. Det er simpelthen ikke godt nok, og havde det ikke været for den smarte salgspris, så havde jeg meldt dem til ombudsmanden for falsk markedsføring.

Hvornår lærer jeg det? 99% af tilbuddene i Elgiganten som jeg går efter er enten forsinkede, bliver ikke leverede eller allerede er udsolgt. FUCK jeg hader Elgiganten.

Kasper kunne ikke ringe til en anden Elgiganten for man har ingen direkte numre, og så lægger man ikke den slags tilbud til side. Så vi skyndte os ud til den nærliggende Elgiganten, og der var naturligvis udsolgt. Man kan selvfølgelig ikke forudbetale et kamera og hente det når en ny levering kom hjem.

I det mindste vil jeg rose Elgiganten Megastore for i det mindste at tilbyde et alternativ til samme pris omend det var en mindre model end den tilbudte.

Jeg giver Elgiganten :5af5 i elendig kundeservice, dårlige indkøbere og medarbejdere som ikke kan tage et ansvar.

Nu sender jeg en klage til Elgiganten, men går det som normalt, så hører man intet fra dem.

...
De få gange jeg skulle ha' noget der ovre, havde de det heller ikke, så handler der ikke mere, da man går forgæves.... Og det der med de ikke kan ringe, forstår jeg slet ikke, det burde være det mindste problem... De kan vel slå op og se hvilken afdeling som har og ikke har ? Det kan vi gøre, så nemt som ingenting!

Vi har tit kunder
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

amh skrev: Vi har tit kunder
Ja ellers ville i vel lukke
BØH
Besvar