Tak for budet!3dotz skrev:Hjemme i Danmark igen efter fire dage i dejlige Berlin
...
Du er da tit dernede?!
Redaktør: Moderators
Under 100 grænsen hedder det - minus (3 km/t + 10% af hastighedsgrænsen). Altså slipper man ved 57 km/t, men får bøden ved 59 km/t i 50km/t-zonen.niller skrev:Jeg ved ikke om du nødvendigvis er taget fordi den blitzer, men mener de har en usikkerhed på 3 km/t på deres registrering, som de trækker fra. Så er du på 50-54 og så kan du trække det fra som speedometeret typisk viser for meget, så er det ikke alverden de kan bonge dig for...amh skrev:Hmm tror jeg er taget i en ATK men er ikke sikker, den blitzede da jeg kørte forbi, men kørte dog ikke så stærkt, byzone = 50 km./t kørte ca. 53-57 ca. hvad jeg husker...
Men hvis den blitzer er man så taget, eller hvordan ?
Sebastien Bourdais' straf har også givet anledning til større diskussion blandt flere teamchefer. Charlie Whiting havde før løbet sagt, at køreren fra pitten havde retten til svinget, så Sebastien Bourdais gjorde intet galt, da Felipe Massa lige ville køre ind i ham.JayJay^^ skrev:Endnu en gang skal Ferrari have en hjælpende hånd eller 2 i F1
De få gange jeg skulle ha' noget der ovre, havde de det heller ikke, så handler der ikke mere, da man går forgæves.... Og det der med de ikke kan ringe, forstår jeg slet ikke, det burde være det mindste problem... De kan vel slå op og se hvilken afdeling som har og ikke har ? Det kan vi gøre, så nemt som ingenting!3dotz skrev:Lorte Elgiganten.
Når man udsender en avis med specielle dagstilbud, så skal man FANDME sørge for at have varer nok til kunderne. I det mindste når butikken åbner og et par timer frem.
I dag er der tilbud på et Kodak digitalkamera til 499.- og naturligvis er prisen god. Det er et kamera med 9.2 Mp og 3x optisk zoom, hvilket ikke er meget, men til det kameraet skulle bruges til er det fint.
Så konen og jeg stod begge for at købe. Vi bliver betjent af sælgeren Kasper Kristensen klokken 10.06. Vi stod hos ham allerede 10.02, men der var lige 5-6 andre personer, som skulle til før os. Jeg fik det sidste kamera, og min kone kunne gå forgæves.
Hvordan kan man have udsolgt af deres dagstilbud 6 minutter efter man har åbnet. Jo ifølge Kasper, så havde en virksomhed reserveret et par kameraer. Fed forretningspolitik. Man kan sgu da ikke reservere et knaldtilbud. I tilbudsavisen stod der kun, at max 1 kamera til 499.- Ekstra kameraer koster 1199.-
Der stod heller ikke noget om, at det var et begrænset tilbud, og selv om man godt ved, at der ikke er uendelige mængder, så bør der være flere end de 8-10 stykker, som der hurtigt beregnet har været i butikken ved åbningstiden. Det er simpelthen ikke godt nok, og havde det ikke været for den smarte salgspris, så havde jeg meldt dem til ombudsmanden for falsk markedsføring.
Hvornår lærer jeg det? 99% af tilbuddene i Elgiganten som jeg går efter er enten forsinkede, bliver ikke leverede eller allerede er udsolgt. FUCK jeg hader Elgiganten.
Kasper kunne ikke ringe til en anden Elgiganten for man har ingen direkte numre, og så lægger man ikke den slags tilbud til side. Så vi skyndte os ud til den nærliggende Elgiganten, og der var naturligvis udsolgt. Man kan selvfølgelig ikke forudbetale et kamera og hente det når en ny levering kom hjem.
I det mindste vil jeg rose Elgiganten Megastore for i det mindste at tilbyde et alternativ til samme pris omend det var en mindre model end den tilbudte.
Jeg giver Elgiganteni elendig kundeservice, dårlige indkøbere og medarbejdere som ikke kan tage et ansvar.
Nu sender jeg en klage til Elgiganten, men går det som normalt, så hører man intet fra dem.
...