Sidder og bliver noget i tvivl. Hjemmesiden www.tunemag.dk er ikke blevet opdateret i måneder, og Pernille Bechmann og Keld Sommer, der tidligere var nogle af dem på Tune magazine skriver nu på djz.dk
Nogen der ved mere. Måske Mars?
...
Eksisterer Tune Magazine længere
Redaktør: Moderators
Eksisterer Tune Magazine længere
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Det er lukket så vidt jeg er informeret fra DjMail
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg er bekendt med djz.dk, men jeg må indrømme at jeg ikke fået kigget så meget på siden.
Jeg kan huske, at Jan Olsen ikke var helt tilfreds med at være på Zone sammen med Chart Attack på min 27 års fødselsdag i 2003 med DJ Jean bag pulten.
Ærgerligt at dj + dance i sin tid lukkede. Jeg er mindre overrasket over Tune mag, men synes alligevel det er lidt ærgerligt, da jeg har været læser af DJ+D stort set siden starten og skiftede med over.
I et af de sidste DJ+D eller første Tune mag var der en artikel omkring djz.dk, hvor man mente at djz.dk ville dø før DJ+D/Tune. Flere af skribenterne fra djz.dk rykkede da også over, så det er sjovt at se, hvordan den lille undergrundsside nu har vokset sig stor og overlevet.
...
Jeg kan huske, at Jan Olsen ikke var helt tilfreds med at være på Zone sammen med Chart Attack på min 27 års fødselsdag i 2003 med DJ Jean bag pulten.
Ærgerligt at dj + dance i sin tid lukkede. Jeg er mindre overrasket over Tune mag, men synes alligevel det er lidt ærgerligt, da jeg har været læser af DJ+D stort set siden starten og skiftede med over.
I et af de sidste DJ+D eller første Tune mag var der en artikel omkring djz.dk, hvor man mente at djz.dk ville dø før DJ+D/Tune. Flere af skribenterne fra djz.dk rykkede da også over, så det er sjovt at se, hvordan den lille undergrundsside nu har vokset sig stor og overlevet.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Ja Tune! er desværre ikke hvad det har været... er eller har været tilknyttet bladet siden 2003 og det var desværre svært at få det hele til at køre rundt da meget i musik branchen i de seneste år har været baseret på vennetjenester... Men håber da på at siden og bladet kommer op igen på et tidspunkt.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!