Film til ferien?

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Film til ferien?

Indlæg af amh »

Står og skal rejse onsdag formiddag... Til de måske kedelig dage, eller de dage man har lidt dårligt hoved og ligende, søger jeg film til disse kedelige dage.. Er der nogle som kan anbefale nogle film som er gode til sådan en tur, nye som gamle... Gerne med subs... (Det ikke alle som kan Engelsk så godt)

På forhånd tak.
naRf

Indlæg af naRf »

Jamen, hvis du siger det bliver nogle kedelige dage, så kan jeg da foreslå komik som en sikker vinder.

Klovn, The Longest Yard, Shanghai, Austin Powers, Starsky & Hutch, Bruce den almægtige, I Kina spiser de hunde og Taxi.

Det var lige hvad jeg kunne komme på.
EMR

Indlæg af EMR »

Og langt fra las vegas..

Men helt sikkert Klovn, dem så min broder og jeg også i "de kedelige" timer på vores ferie :)

Men hvis ikke komik, vil jeg klart anbefale 50 cent's film: Get rich or die tryin' og den nye gangsta film Hustle & Flow
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Criterion Collection har lige udgivet Seven Samurai i en lækker 3Disc... Den er u-undværlig!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Backdoorsluts vol. 1-6

Den må være ideel til de sene aftentimer, og kræver endda ikke engang subs. :D
BØH
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Tænkte selv på Flight 93 og United 93, men vi skal flyve begge veje. Så måske det er ligemeget :o) haha.

Men, ja, klovn. Det skal jeg da lige huske! :o)
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

I dine "kedelige" dage på en ferie skal du ligge nede på stranden og tage sol og kigge på patter ! Der er ikke tid til film.. FAKTUM.. Øl, fisse og horremusik ugen ud ! :D Go tur
Besvar