Deejay_Wonder skrev:aldi er super klamt
Hvorfor? Hvorfor betale dobbelt op for noget som kommer fra samme fabrik, men bare har et andet navn?!
Redaktør: Moderators
I 2. that....DjMail skrev:lol sikke en omgang lort at lukke ud.
En netto roder way mere end aldi gør. De skal altid proppe en milliard varer ind i et lokale på størrelse med et festival lokum.
Jeg vil hellere se på en 50 årig dame som sidder og passer sit arbejde, end jeg vil se på en ung, underbetalt tøs med bumser i hele fjæset og verdens dårligste attitude.
Nemlig! Det har jeg fundet udaf derfor jeg handler mere i Aldi end i SuperBrugsen/Netto. Desuden ligger Aldi 100 meter væk, og de andre 2 ligger 500 meter længere vækFairground skrev:I 2. that....DjMail skrev:lol sikke en omgang lort at lukke ud.
En netto roder way mere end aldi gør. De skal altid proppe en milliard varer ind i et lokale på størrelse med et festival lokum.
Jeg vil hellere se på en 50 årig dame som sidder og passer sit arbejde, end jeg vil se på en ung, underbetalt tøs med bumser i hele fjæset og verdens dårligste attitude.
Aldi er tysk effektivitet når det er bedst... og hvis du prøver at læse bag på pakkerne finder du ud af at varer som fx. deres brød bliver lavet af Kohberg, dressinger af Bæhncke osv...
Du mener hvorfor betale dobbelt så meget for Kohberg, når du kan gå i Aldi og købe Kobberg under Aldi Special navnet til den halve pris.amh skrev: Nemlig! Det har jeg fundet udaf derfor jeg handler mere i Aldi end i SuperBrugsen/Netto. Desuden ligger Aldi 100 meter væk, og de andre 2 ligger 500 meter længere vækGodt nok er servicen i Aldi ikke altid i top, men varerne er omtrent de samme som i Netto, bare under et andet navn, og hvorfor betale dobbelt så meget for brød som hedder "Aldi Special" (eller whatever) End for Kohberg, når det er det samme?
Næste gang du køber noget kyllingefilet i Føtex der er fersk marineret så tænk på at det er pumpet med vand og salt... Iøvrigt vil jeg anbefale en slagter hvis du ikke vil have slatne pølser. Der er sgu ingen forskel andet end hvilke krydderier, der benyttes. Det er de samme tilsætningsstoffer om den er købt i discount- eller snob-supermarkedet. Netto er forhandler af det der bliver omtalt som "verdens bedste fetaost". Føtex disker op med noget parallelimporteret efterligning, der efter sigende (kan ikke fordrage fetaost) smager af helvede til. Og skal det være rigtig godt derfra så sælger BUKO eller Karoline fetaost. Lidt ligesom at købe en sekt når man skal have champagne.Deejay_Wonder skrev:handler sq discount under 10 gange om året. Så hellere give lidt mere og så få noget kvalitet i stedet for en pølse der er pumpet med bakterier og salt.!
Nette=aldi=Lidl=Fakta=super hammer klamt
Rema 1000 kan til nød og næppe lige gå

Er du sikker på den pris er korrekt? Det giver en kilopris, som er dyrere/ligger i omegnen af oksemørbrad.QrazyLeg skrev:Fakta's økologiske danske oksekød (maks 9% - jeg er ikke fed), der koster 22 kr. for 100 gram