Crocodile hunter -> DØD!
Redaktør: Moderators
Det var nu ikke selve spillets gameplay jeg mente... mere typen af spil
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
jeg syns det er vildt plat at lave et revenge spil mod det.. hvorfor skal der når der sker sådanne ting altid komme alt muligt lort ud på nettet..
manden er død, det morede mig gevaldigt da jeg hørte det.. HADER den mand!! men når det så er sagt, så er det sq synd alligevel og specielt for familien, men han indbød fanme konstant til et ordentligt lag tæsk..!!
vovehalse de skal bare dø, bare et spørgsmål om tid og held... hvad med ham Svenskeren i det der fly for en uges tid siden? hvorfor er der ikke kommet et spil om det?!? det kunne da være herre sjovt at smadre modstanderes fly eller ik? :S 0.o
manden er død, det morede mig gevaldigt da jeg hørte det.. HADER den mand!! men når det så er sagt, så er det sq synd alligevel og specielt for familien, men han indbød fanme konstant til et ordentligt lag tæsk..!!
vovehalse de skal bare dø, bare et spørgsmål om tid og held... hvad med ham Svenskeren i det der fly for en uges tid siden? hvorfor er der ikke kommet et spil om det?!? det kunne da være herre sjovt at smadre modstanderes fly eller ik? :S 0.o