Brøndby :(
Redaktør: Moderators
Brøndby :(
Hvad fanden var det lige der skete?
Jeg er ved at få et hade kompleks overfor den Mark Howard...
Den start han har fået hos Brøndby tangerer fandme Asbjørn Sennels!!!
Jeg er brøndby fan, men jeg er godt nok ved at være træt af at se Bjerregaard sælge de gode spillere for at købe reserve spillere i Stoke og fra Tahiti...!
Jeg er brøndby fan, men jeg er godt nok ved at være træt af at se Bjerregaard sælge de gode spillere for at købe reserve spillere i Stoke og fra Tahiti...!
Sad og så kampen (eller det meste kom ind 5-10 min før pausen)
For helvede den sitiuation med de to røde kort smadrede alle chancer.
Og hvad værre er at jeg stolt gik i min bif trøje rundt på uni i mandags og mobbede alle aab folkene med at hvis de kunne juble over uafgjort på hjemmebane så måtte de være vandt til at tabe meget.
Men nu skal vi på rus tur på mandag og har weekend nu. Så mon ikke alle de skide nordjyder skal bruge 3 dage på at minde mig om kampen.
For helvede den sitiuation med de to røde kort smadrede alle chancer.
Og hvad værre er at jeg stolt gik i min bif trøje rundt på uni i mandags og mobbede alle aab folkene med at hvis de kunne juble over uafgjort på hjemmebane så måtte de være vandt til at tabe meget.
Men nu skal vi på rus tur på mandag og har weekend nu. Så mon ikke alle de skide nordjyder skal bruge 3 dage på at minde mig om kampen.
Pffft! Andet har jeg ikke at sige end jeg glæder mig til en hjemmekamp der ender 5-0 og så se Champions League træningskampe i parken.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Haude
Re: Brøndby :(
Mike er dog hentet fra Man Utd. -Og syntes han har fået en fin startSmejs skrev:Hvad fanden var det lige der skete?
Forza Brøndby.. Qzl vi ses til semifinalen i Schalke!
-
Skaw
- Ses vi i Assens din ækle bryder?
- Geografisk sted: bag dig
Skal vi til Schalke igen Haude? 
Ej, sad og så fra det 55. minut. Dommeren havde vist ikke den bedste dag. Syns deres 2. straffe er lidt tyndt. Og det sidste mål står han klart offside ham der scorer. Har ikke set udvisningerne, men en ven sagde at Howards var noget tynd. Tarveligt at dommeren skal ødelægge det, som det også skete for fc sidste år mod Hamburg... :/
Ej, sad og så fra det 55. minut. Dommeren havde vist ikke den bedste dag. Syns deres 2. straffe er lidt tyndt. Og det sidste mål står han klart offside ham der scorer. Har ikke set udvisningerne, men en ven sagde at Howards var noget tynd. Tarveligt at dommeren skal ødelægge det, som det også skete for fc sidste år mod Hamburg... :/
Senest rettet af Skaw 15 sep 2006, 11:49, rettet i alt 1 gang.
Ni holder jeg bestemt ikke med brøndby, men må nu indrømme jeg syntes det var ærgerligt.
Det er i det hele taget flovt når et dansk hold, går ud og laver sådan en opvisning. Meeeen den kan (med meget små chancer) reddes på hjemmebane. Alt kan ske i fodbold
Det er i det hele taget flovt når et dansk hold, går ud og laver sådan en opvisning. Meeeen den kan (med meget små chancer) reddes på hjemmebane. Alt kan ske i fodbold
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
De spillede af fuckin lort.
Men jeg er stadig ikke enig i nogle af dommerens kendelser, men sådan vil det jo altid være.
Men at sige de er ved at blive kørt helt bagom dansen er noget pjat, jo de har tabt en kamp, men det er trodsalt en uefa cup kamp. Ud fra din holdning må alle hold som ikke er i UEFA cup jo være kkørt bagom dansen.
Men jeg er stadig ikke enig i nogle af dommerens kendelser, men sådan vil det jo altid være.
Men at sige de er ved at blive kørt helt bagom dansen er noget pjat, jo de har tabt en kamp, men det er trodsalt en uefa cup kamp. Ud fra din holdning må alle hold som ikke er i UEFA cup jo være kkørt bagom dansen.
TheJackal; Ikke fordi jeg er Brøndby fan eller noget slet ikke.. Holder med AGF så der er ikke så meget at juble over
hehe.. Når men altså det var jo nøjagtigt det samme som sidste år da FCK blev slået ud af Hamburg der sad alle jo også og tudede over at det var dommerens skyld og sådan noget, og ja det var det da også men det var også dommerens skyld igår efter min mening så.. 
You'll Never Walk Alone
-
Skaw
- Ses vi i Assens din ækle bryder?
- Geografisk sted: bag dig
Brøndby har tabt 1 kamp i år. På udebane i uefacuppen. Lur mig om det ikke er færre end fc...TheJackal skrev:Hehe.. Brøndby er da ved at blive kørt helt bagom dansen..
Som rbt også skriver, præcis det samme der skete sidste år for fc. Og har du set kampen igår ved du også at dommeren ødelagde det.TheJackal skrev:Det er sjovt at se i dag hvor mange der tuder over dommeren.. istedet for bare at indse at holdet bare ikke var bedre på dagen..!
Jeg synes at begge straffespark var iorden. Først "hands" og derefter så var Ankergren da ikke i nærheden af bolden da han hopper ind i modspilleren.
De røde kort kan diskuteres til evigheder. Faktum er dog at det første bliver givet for at spilleren smider sig ned - derved ændrer han sin position - for at tage den med hånden. Uanset om det var bevidst eller ej, så skal han som udgangspunkt have rødt. Der hvor spørgsmålet så kommer om der kunne være nøjedes med et gult kort, er hvis det er et rent og skær uheld og spillerens intension faktisk var at glide ned og blokere/tackle skudet.
Det andet røde kort der blev givet for en "skalle" var nok en anelse tynd ja. Ihvertfald så falder Frankfurt spilleren som om han have problemer med balancenerven. Og så meget skub var der slet ikke bag det "sammenstød". Men der er utallige nye regler i år i både CL og Uefa Cup'en. Det kunne ske den aktion var en af de regler.
Så jo måske kunne de to røde kort være udeblevet, men jeg vil stadig mene at kortet for "hands" kunne gå hver sin vej. Omend alting er, de to straffespark var ganske iorden.
De røde kort kan diskuteres til evigheder. Faktum er dog at det første bliver givet for at spilleren smider sig ned - derved ændrer han sin position - for at tage den med hånden. Uanset om det var bevidst eller ej, så skal han som udgangspunkt have rødt. Der hvor spørgsmålet så kommer om der kunne være nøjedes med et gult kort, er hvis det er et rent og skær uheld og spillerens intension faktisk var at glide ned og blokere/tackle skudet.
Det andet røde kort der blev givet for en "skalle" var nok en anelse tynd ja. Ihvertfald så falder Frankfurt spilleren som om han have problemer med balancenerven. Og så meget skub var der slet ikke bag det "sammenstød". Men der er utallige nye regler i år i både CL og Uefa Cup'en. Det kunne ske den aktion var en af de regler.
Så jo måske kunne de to røde kort være udeblevet, men jeg vil stadig mene at kortet for "hands" kunne gå hver sin vej. Omend alting er, de to straffespark var ganske iorden.
Senest rettet af QrazyLeg 15 sep 2006, 14:13, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
- ThomazMix
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Cph dk
- Kontakt:
Synes slet ik man kan sammenligne kampen i går med den sidste år med FCK. I henhold til med dommeren.. Dommeren var da helt klar mere fucked up sidste år end i går. Og det er sjovt at hver gang Brøndby taber, så kommer FCK ind i billedet. Ja FCK gjorde dit og dat og var ihverfald mere dårlig end Brøndby..
Ja i tabte og så er det jo bare videre til næste kamp. Holdet bliver jo ik bedre af i bliver ved med at lave hentydninger til FCK. hehe.. Men synes nu Dansk fodbold er kommet meget godt med i år.
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
haha... lur mig om ikke alle fck fans også hentyder til en eller 2 brøndby bommerter.. hvis de kommer ud for noget lort...dj thomaz skrev:Og det er sjovt at hver gang Brøndby taber, så kommer FCK ind i billedet. Ja FCK gjorde dit og dat og var ihverfald mere dårlig end Brøndby..Ja i tabte og så er det jo bare videre til næste kamp. Holdet bliver jo ik bedre af i bliver ved med at lave hentydninger til FCK. hehe.. Men synes nu Dansk fodbold er kommet meget godt med i år.
mht. mudderkast kan vi vel godt være enige om at at BIF og FCK er lige gode.. så venligst vent med at klippe halen af katten til den har pisset.. eller så noget... sten og et glashus.. hva man nu siger...
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
rbT & Skaw:
Jeg er udemærket klar over at FCK også brokkede sig over dommeren sidste år... hvilket bare bekræfter min teori om at det altid er "nogle andres skyld.."
Hvorfor ikke bare indse at holdet ikke spillede bedre den pågældende dag...? ...for det var virkeligt ikke specielt godt fodbold at kigge på forleden i mod Frankfurt..!
Og nej...jeg er IKKE fan af FCK som i får det til at lyde som... tværtimod!!!!!
Jeg er udemærket klar over at FCK også brokkede sig over dommeren sidste år... hvilket bare bekræfter min teori om at det altid er "nogle andres skyld.."
Hvorfor ikke bare indse at holdet ikke spillede bedre den pågældende dag...? ...for det var virkeligt ikke specielt godt fodbold at kigge på forleden i mod Frankfurt..!
Og nej...jeg er IKKE fan af FCK som i får det til at lyde som... tværtimod!!!!!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |