Madtips?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

QrazyLeg skrev:Bearnaisesovs... Mere ussel middel til at skjule smagen af dårlig tilberedt mad findes ikke. Selv studentersovsen (Ketchup) er bedre.
Jeg har ikke noget imod Bearnaisesovs... dog har jeg ikke noget imod den når den er lavet fra bunden. Så er der simpelthen ikke noget bedre. Ved ikke om folk herinde vidste det men en "rigtig" bearnaisesovs skal faktisk være hvid, ikke gul :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Gå ned i boghandleren eller Kvickly. De plejer at have nogle billige kogebøger til mænd og fattigrøve, hvor man kan lave fornuftige retter til en billig penge.

Jeg er stadig af den overbevisning, at vi skylder Knorr stor tak for, at de har gjort, at unge mennesker har kunne få andet end billig pasta og billig ketchup at spise. Heinz er jo for ketchup, hvad Dom Perignon er for champagne. Rigtig luksus.

Man kan godt høre, hvem der stadig bor hjemme hos mors kødgryder i denne tråd. Ketchup er jo ikke bare ketchup. Hvad mange kvinder ikke forstår er, at ketchup ikke bruges for at ødelægge maden, men for at fintune den.

Fin kogebog du kom med der Zivago.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

For det første.
Jeg vil ikke se noget had imod laksen....

Det heter tuna,, tune heter det... og det kan mætte, mætte dig for vildt..are you ready...TUN TUN TUN TUN

anyway tun, pasta, agurk, tomat, majs, tandori kryderi og en tusinde øers dressing så har du et styk fornuftigt måltid som dækker alle dine behov og din penge pung.

btw. Alt magt til KAZO for det gode og sjove opskrift.

Evt. Kan du jagte er styk fuckin BIF spiller ved navn Howard og lave helstegt møg-svin....gi den en skalle
Zivago

Indlæg af Zivago »

Lige et link mere til billig mad.

http://food4u.dk/opskrifter/kategori/Billig+mad/

Mht. bernaicesovs, så var det engang noget "specielt". Men efter at Knorr m. flere har udvandet den, og på en måde har gjort den til en hverdags sovs, så er jeg blevet træt af den. Jeg vil hellere have almindelig brun "stege" sovs eller vildt sovs ( som ikke behøver at være tyk ).

Zivago
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

chreddy1 skrev: LAKS..?!?!?! AAADDDD :x ...!!! Hader det meste fisk.. men pizza er da altid godt :D :D :D
Det var så dagens dummeste og mest barnlige svar... !

Du ligger vidst inde med et par af de titler efterhånden... !

Til emnet.

Steg Kyllingefillet og sød chili på en pande, server med pasta og evt. noget karry sauce.. billigt og super godt
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Kymze

Indlæg af Kymze »

Fairground skrev:
chreddy1 skrev: LAKS..?!?!?! AAADDDD :x ...!!! Hader det meste fisk.. men pizza er da altid godt :D :D :D

Han er jo og kun et barn.. :)

Forresten kom jeg lige til og tænke på at de i netto har noget pizzadej lige til og rulle ud, og klaske det på man gerne vil ha.. Kan også være god og billig mad!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Bortset fra at pizzadej koster omkring 2,50 kr. at lave selv.

Desuden er mit laks i fad er en gudespise og ganske populær blandt venner.

Pizza kan sagtens være billigt iøvrigt. Jeg laver et par gange om året mellem 15 og 20 pizzaer på en dag. Fryser derefter dem ned i slices og så er det lige til opvarmning. Det koster lidt at købe ind men til gengæld er der pizzaer til et par måneder. Genialt som et lille mellemmåltid eller frokost - til at variere med den lækre, men også billige spise, rugbrød. Fantastisk hvad det kan smage af med lidt grøntsager (agurk, salat, tomat). Og den elskede clubsandwich behøver heller ikke at koste en formue.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Haude

Indlæg af Haude »

QrazyLeg skrev:Bortset fra at pizzadej koster omkring 2,50 kr. at lave selv.
Det tager da længe inden du lærer at lave en nem og god pizzadej..

De koster kun en 10'er vidst nok :)

Ynglinds "Home-made" Haude pizza er: Tomat, ost, tun, løg, rejer, chili og lidt bacon :D

Evt kan man bruge blokost istedet for revet ;)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Fairground skrev:

heh.. i know :D
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

[quote="HaudeYnglinds "Home-made" Haude pizza er: Tomat, ost, tun, løg, rejer, chili og lidt bacon :D[/quote]

Det var da lige før det kan kaldes for en slankepizza for min mavesæk var da lige ved at blive tømt af de ingredienser.

Til folk i København og tæt på Amagerbrogade vil jeg anbefale en italiensk pizza fra det italienske pizzeria, der overtog Amager Bio pizza.

Deres frokostpizza koster 35.- og man kan virkelig smage, at det er et pizzeria og ikke et pizzaria.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

3dotz skrev:man kan virkelig smage, at det er et pizzeria og ikke et pizzaria.
hvad er forskellen på et pizzeria og et pizzaria..?
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

svaret kommer senere, hvis ingen af de ældre personer kan komme med en forklaring.

...
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

Gætter på det ene er rigtig italiensk pizza og det andet er det som tyrkere osv plagierer... der er ikke noget bedre end en rigtig italiensk pizza med friske indgredienser.. !
Silian^

Indlæg af Silian^ »

Du kan jo starte her ;):

Kogebogen for begyndere

Iøvrigt er hjemmesiden nyopstartet som har til formål, at ligge bøger til download som man kan købe i butikkerne (dog ikke alle selvfølgelig).
Asskicker

Indlæg af Asskicker »

http://madweb.kvik.dk/ <- vælg tøm køleskabet, nemmere bliver det simpelhent ikke :)
der er massere af gode forslag
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Fairground skrev:Gætter på det ene er rigtig italiensk pizza og det andet er det som tyrkere osv plagierer... der er ikke noget bedre end en rigtig italiensk pizza med friske indgredienser.. !
Det er nemlig rigtig. På italiensk hedder en pizza for pizza, mens flere hedder Pizze. Derfor hedder det italienske pizzeria, mens de uvidende tyrkere og andre pizzabagere ikke er klar over denne italienske grammatik.

Så det er fuldstændig korrekt. Pizzariaer er ikke italiensk, og man kan godt smage forskel på mad fra pizze- og pizzariaer.

...
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

3dotz skrev:
Fairground skrev:Gætter på det ene er rigtig italiensk pizza og det andet er det som tyrkere osv plagierer... der er ikke noget bedre end en rigtig italiensk pizza med friske indgredienser.. !
Det er nemlig rigtig. På italiensk hedder en pizza for pizza, mens flere hedder Pizze. Derfor hedder det italienske pizzeria, mens de uvidende tyrkere og andre pizzabagere ikke er klar over denne italienske grammatik.

Så det er fuldstændig korrekt. Pizzariaer er ikke italiensk, og man kan godt smage forskel på mad fra pizze- og pizzariaer.

...
Må jeg så godt kalde mig selv for en "ældre person" ? :wink:
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

da jeg var i Aldi igår for at finde på mad, slog det mig, at de faktisk har en del gode varer. se for eksempel deres pommes frites er ganske udemærket, og deres hakket oksekød fejler intet. Deres toastbrød/toast-ost, og skinke er billigt, kan man få ca rundt regnet 10 (hvis ikke mere) toast for 20.75.-!! Det er da billigt!
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

aldi er super klamt
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Besvar