Jeg har et spørgsmål jeg vil stille apple, eller bare deres kundeservice. Så jeg ledte efter en mail adresse på deres hjemmeside, men kan ikke finde noget. Ville høre om i kendte noget til hvor man får den
Sende e-mail til apple ?
Redaktør: Moderators
Sende e-mail til apple ?
Hej der.
Jeg har et spørgsmål jeg vil stille apple, eller bare deres kundeservice. Så jeg ledte efter en mail adresse på deres hjemmeside, men kan ikke finde noget. Ville høre om i kendte noget til hvor man får den
Og det er apple.dk jeg skal spørge.
Du kan vel bare ringe til dem. Deres kontakt muligheder, som f.eks tlf nummer - kan du finde på http://www.apple.com/dk/contact/
Zivago
Zivago
Tak - men ville helst undgå at ringe til dem, da det ikke er så vigtigt.
Det jeg vil spørge dem om, er:
Jeg tager til Los Angeles her den 5 oktober, og hvis jeg nu køber en ipod derover (de er 500 kr billigere
), og den går i stykker, om jeg så kan sende den ind til Apple.dk og få den repareret.
Det ska lige siges det er den nye Ipod Nano jeg er interesseret i, så hvis nogen ved hvornår den kommer til DK ville det være dejligt
Jeg tager til Los Angeles her den 5 oktober, og hvis jeg nu køber en ipod derover (de er 500 kr billigere
Det ska lige siges det er den nye Ipod Nano jeg er interesseret i, så hvis nogen ved hvornår den kommer til DK ville det være dejligt
Sidder selv med en ipod nano fra USA...EsMr skrev:Tak - men ville helst undgå at ringe til dem, da det ikke er så vigtigt.
Jeg tager til Los Angeles her den 5 oktober, og hvis jeg nu køber en ipod derover (de er 500 kr billigere), og den går i stykker, om jeg så kan sende den ind til Apple.dk og få den repareret.
Og så vidt jeg er informeret kan du IKKE, medmindre du selv betaler for reperationen.
I USA er der andre regler for dækning af ødelagte varer + garanti osv.
Men jeg ville nu ikke bekymre mig så meget, hvis du behandler den ordentlig så burde den ikke gå i stykker
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Så heller smide de sidste 500 kr. efter den og så med DK garanti. Lyder sikkert af mange penge, men hvis nu den ikke vil afspille, eller der er andet galt ville det da være meget rart og kunne få den repereret.EsMr skrev:Nej jeg regner skam heller ikke med at den går i stykker, men hvis uheldet er ude - så er det sgu lidt surt at skulle betale en herregård for en reperation
amh skrev:Så heller smide de sidste 500 kr. efter den og så med DK garanti. Lyder sikkert af mange penge, men hvis nu den ikke vil afspille, eller der er andet galt ville det da være meget rart og kunne få den repereret.EsMr skrev:Nej jeg regner skam heller ikke med at den går i stykker, men hvis uheldet er ude - så er det sgu lidt surt at skulle betale en herregård for en reperation
Nemlig også det
-
amh
- CAs dkbn-luder
Står det ikke på deres side, hvornår den bliver lanceret i europa?EsMr skrev:amh skrev:Så heller smide de sidste 500 kr. efter den og så med DK garanti. Lyder sikkert af mange penge, men hvis nu den ikke vil afspille, eller der er andet galt ville det da være meget rart og kunne få den repereret.EsMr skrev:Nej jeg regner skam heller ikke med at den går i stykker, men hvis uheldet er ude - så er det sgu lidt surt at skulle betale en herregård for en reperation
Nemlig også detMen er der nogen der ved hvornår den kommer til DK ?
Er ret sikker på den allerede er ude...
Den er ude på det danske site, så vil da mene at den kan blive sendt med det samme.
Men der går vidst nogle dage før du modtager den hvis du bestiller online.
De plejer at sende alle varer, solgt fra deres webshop, fra Holland.
Den er ude på det danske site, så vil da mene at den kan blive sendt med det samme.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?-
amh
- CAs dkbn-luder
Nemlig lige min tanke, hvis den var på den danske side, må den da næsten og så være i DK.mimic skrev:Er ret sikker på den allerede er ude...
mimic skrev:Er ret sikker på den allerede er ude...
Okay - men når jeg så bestiller derinde fra, hvad så med reparetioner osv ? ska jeg bare sende den ind til apple igen eller hvad ?
hvorfor er du så bange for at den går i stykker?!
Hvis du undlader og stoppe den op i røven på heste, køer, og andre store dyr tror jeg den lever evigt!
Bare lige min mening..
Hvis du undlader og stoppe den op i røven på heste, køer, og andre store dyr tror jeg den lever evigt!
Bare lige min mening..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Hvis du bestiller online (www.apple.dk) så dækker den danske returret.EsMr skrev:mimic skrev:Er ret sikker på den allerede er ude...
Okay - men når jeg så bestiller derinde fra, hvad så med reparetioner osv ? ska jeg bare sende den ind til apple igen eller hvad ?
Så ja, det er bare at sende den ind igen.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Det er muligt for ting at gå i stykker...Kymze skrev:hvorfor er du så bange for at den går i stykker?!
Bare lige min mening..
Og en mp3 afspiller til over 1000,- er sq da en sjat penge for at høre musik med stil!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Jeg har selv en iPod (photo), købt i San Francisco, den gik i smadder på et tidspunkt. Oprettede en sag på Apples supportside, der gik et par dage også blev den afhentet af et kurérfirma. 20-30 dage efter kom selv samme firma tilbage med en helt ny iPod til mig 
Apple har sådan en world wide warranty, det fortalte manden i Apple shoppen, i USA også.
Apple har sådan en world wide warranty, det fortalte manden i Apple shoppen, i USA også.
men hvis jeg køber en ting tænker jeg nu ikke så galt over hvad der sker hvis den går i stykker.. der er jo altid en løsning..mimic skrev:Det er muligt for ting at gå i stykker...Kymze skrev:hvorfor er du så bange for at den går i stykker?!
Bare lige min mening..
Og en mp3 afspiller til over 1000,- er sq da en sjat penge for at høre musik med stil!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.