EsMr skrev:ved i hvert fald det ligger på en af de 2 største dansker torrents sider
Nu må jeg tilstå jeg plejer at kunne finde mine ting selv så er ikke lige inde i hvor mange finde danske torrents
Og i øvrigt tak for rippet amh
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
bare ærgeligt at det er på rapidshare, gider ik til at betale for mine downloads så det kommer til at tage en krig :S
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
ja helt ærligt altså, så stor forskel er der da heller ikke på 40 og 500+
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Latest Rapidshare Hack
Download RapidShare Link Grab Helper v1.0 - Use download manger to download your rapidshare files and as many files downloading as you want (one file for every proxy you choose).
Step 1. Paste your RapidShare link (hxxp://rapidshare.de/fil..ar.html)
Step2. Choose your proxy (one proxy for each file if you want multiple download) or leave blank (as set in your IE)
Step3. Click on Grab
Step4. Type the 3 RED letters in the blank space.
Step5. Copy the RapidShare Direct link and paste it into your Download manager ( FlashGet or IDM, or IDA…etc). Or you can wait for the counter at the bottom to get to zero and click on “ Send to FlashGet”.