www.fogg.dk

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

www.fogg.dk

Indlæg af Lokefar »

En af mine kammerater er gået igang med det hersens projekt og ja, ville da lige informere jer andre om at man kan få gratis medlemskab dertil hvis man er en af de første 500 der tilmelder sig nyhedsbrevet :)

www.fogg.dk

Sakset fra fogg.dk:
Velkommen til
Festen & Gæsten

Siden er under opbygning og ventes
færdig den 1. december 2006

Vi vil med denne side skabe de perfekte rammer for den perfekte fest, de perfekte gæster og det perfekte festtilbehør.
Du vil på fogg.dk få mulighed for at arrangere og promovere din egen fest, invitere de gæster du synes skal med og selv blive inviteret til fester.

Du vil hele tiden kunne se hvilke barer, caféer og diskoteker
der holder specielle arrangementer, og dermed sikre dig, du
ikke går forkert i byen.

Du vil til sidst, men ikke mindst, kunne se hvor i byen sidens øvrige brugere skal hen. Altså får du endnu større mulighed for at mødes med andre brugere, end på andre kontaktsites.

Fogg.dk vil med andre ord være din nye guide til den perfekte fest!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få et gratis medlemskab
når siden lanceres!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Lidt ligesom dkbn?
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

DKBN Roxx ! Right amh :D
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Bakko skrev:DKBN Roxx ! Right amh :D
Haha, jaah, det er da meget sjovt. BTW, var du med i lørdags på ENVY?
Kymze

Indlæg af Kymze »

lyder lige som nigth leif og lign sider.. og btw der er kun tre steder her på bornholm der sker noget, så det er ret nemt og finde dem man vil finde :)

sikkert super initiv til dem der har brug for det :)
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Kymze skrev:lyder lige som nigth leif og lign sider.. og btw der er kun tre steder her på bornholm der sker noget, så det er ret nemt og finde dem man vil finde :)

haha, er der overhoved nogle diskoteker på Bornholm, udover den lokale havnekro? :o) Hehe.
EMR

Indlæg af EMR »

Så er jeg tilmeldt :P
Kymze

Indlæg af Kymze »

amh skrev:
Kymze skrev:lyder lige som nigth leif og lign sider.. og btw der er kun tre steder her på bornholm der sker noget, så det er ret nemt og finde dem man vil finde :)

haha, er der overhoved nogle diskoteker på Bornholm, udover den lokale havnekro? :o) Hehe.
heh.. ni.dk siger ganske vist der kun er et.. ( http://firma.eniro.dk/query?what=cs&whe ... natklubber) men der er da et par flere.. bla. palæ'en og krystallen.. og så er der slummet :)
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Kymze skrev:
amh skrev:

heh.. ni.dk siger ganske vist der kun er et.. ( http://firma.eniro.dk/query?what=cs&whe ... natklubber) men der er da et par flere.. bla. palæ'en og krystallen.. og så er der slummet :)
Haha, der er jo også grænser for hvor mange diskoteker der kan være der ovre... Hvorfor i alverden bor du også der ovre?! hehe
Kymze

Indlæg af Kymze »

amh skrev:
Haha, der er jo også grænser for hvor mange diskoteker der kan være der ovre... Hvorfor i alverden bor du også der ovre?! hehe
nja, hvorfor bor du midt ude på dyrskuepladsen?

ej, fik et fornuftigt jobtilbud og slog til - men rykker nok over på "fastlandet" igen indenfor de næste år..

Men fortryder slet ikke og bo herovre, men det er en super dejlig ting at alle de skide turister er ved og være væk!
EMR

Indlæg af EMR »

Lidt off-topic..

Personligt synes jeg at bornholm er en død-kedelig ø, for en 14-årig som mig 8O
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Kymze skrev:
amh skrev:
nja, hvorfor bor du midt ude på dyrskuepladsen?

ej, fik et fornuftigt jobtilbud og slog til - men rykker nok over på "fastlandet" igen indenfor de næste år..

Men fortryder slet ikke og bo herovre, men det er en super dejlig ting at alle de skide turister er ved og være væk!
Hmm, et eller andet sted skal jeg bo, så kunne ligeså godt slå mig ned på midten af dyreskuepladsen, og vente på dyreskuen/Roskilde festivallen :) Hehe, okay. Så må det være et rigtig godt arbejde du brænder for siden du flyttede helt til Bornholm! 8O :)
Kymze

Indlæg af Kymze »

nja, er jo indfødt herovre.. så helt fremmed er det jo heller ikke..

@ EsMr da jeg var 14 var der strandfester med svenskekællinger og faxe fad på de små fede flasker.. det var sku tider!
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Kymze skrev:nja, er jo indfødt herovre.. så helt fremmed er det jo heller ikke..

@ EsMr da jeg var 14 var der strandfester med svenskekællinger og faxe fad på de små fede flasker.. det var sku tider!
ja, fordelen ved og bo der ovre er jo de der Svenske blondiner :)
EMR

Indlæg af EMR »

Haha ja okay, men vi var sgu kun på klasse tur derover :S 0 chicks..
Kymze

Indlæg af Kymze »

ja svenskere er der sku nok af herovre.. men, som om det er blevet "overtaget" af tyskere og polakkere at komme herover! men fuck det, de er jo bare billigere :P
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

hmm... kunne man ikke have fundet på et mere sigende navn til den hjemmeside..

min første tanke var om det var noget lir med anders fjog.... og hver gange jeg ser navnet tænker jeg det samme igen og igen.
EMR

Indlæg af EMR »

Kymze skrev:ja svenskere er der sku nok af herovre.. men, som om det er blevet "overtaget" af tyskere og polakkere at komme herover! men fuck det, de er jo bare billigere :P
Ja men de ser hellere ikke nær så godt ud :P
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hehe, DKBN er sq også på Bornholm!!

Billede

Den røde Baron :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Feffe skrev:hmm... kunne man ikke have fundet på et mere sigende navn til den hjemmeside..

min første tanke var om det var noget lir med anders fjog.... og hver gange jeg ser navnet tænker jeg det samme igen og igen.
også min tanke Feffe.

Desuden synes jeg der er for mange af de lorte sider hehe. Men det er selvfølgelig en personlig prefærence
Besvar