Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
(Marilyn) Manson og DJ Alligator blev ligestillet. Lad os håbe at det ikke påvirker Marilyn Manson så meget så han begynder at skrige DAVAI DAVAI eller noget andet plat... Jeg skulle gerne blive ved med at købe hans musik.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Nu hører jeg hverken marilyn mansons sataniske lorte musik. Og heller ikke Aligators late 90s dance møg musik...
Søgte bare nogle linser med mønster, grundet af et arrangement der nok skal holdes her snart, så var de 2 de eneste eksempler jeg havde på sådanne kontaktlinser.
Men virker til at de fleste hellere vil komme med deres ligegyldige subjektive mening, istedet for et godt informativt svar...
Men hvis du ikk har mere at tilføje synes jeg vi skal stoppe dette ordkløveri, og så gir jeg en bajer eller breezer hvis det er det du drikker til næste DJ Aligator koncert..
Satanisk musik og Manson. De gode sammenlininger fortsætter...
DjMail: Spread some joy! Jeg vil fandme have den betegnelse du lige fik
Nu har jeg ikk så meget forstand på marilyn manson, andet end han dræbte hvalpe til hans koncerter osv Men Jeg indrømmer at jeg ikke har noget kendskab til det meste af hans musik, så det med sataniske tager jeg i mig igen.
Og stor tak for linkene, bare træls de er såå dyre
hah.. jeg tror ikke DJ aligator bruger linser.. han har da rigtige aligatorøjne
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.