Det "vi alle ventede på" - Basshunters album

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

"LOL <(^^,)>" - flop eller top?

Flop
57
77%
17
23%

Afgivne stemmer: 74

chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

QrazyLeg skrev:Kom med en liste af dine topartister og jeg skal absolut finde ud af at sige det samme om nogle af dem.
heh.. der ka du da få et par stykker.. heh :D.. SCOOTER (har alt med dem bortset fra The Stadium Techno Experience).. Green Day.. Lordi (har alt med dem).. Rammstein (har alt med dem, men ingen singler)..

heh :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

chreddy1 den var nu mest henvendt til Silian for at blive ved med at tvære rundt i at dig og ham har forskellig musikstil... men ja der var da lige et navn eller to jeg kunne tage fat i der ;) Men nok om det.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Silian^

Indlæg af Silian^ »

QrazyLeg skrev:
Silian^ skrev:
chreddy1 skrev: må man ik ha sin egen mening om musik? må man ik ka li noet andre ik ka li..? for det er sq ik fair at blive bannet bare fordi man godt ka li Basshunter's musik..!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :mad:
Det sjoveste ved dit indlæg er jo næsten, at du stadig elsker "bassjægeren".. :lol: FØJ. Skam dig! Ufatteligt du virkelig kan holde ud at høre på ham.
Kom med en liste af dine topartister og jeg skal absolut finde ud af at sige det samme om nogle af dem. Iøvrigt kan du jo så bare være glad for at dig og chreddy1 ikke står sammen i musikudvalget til næste skolefest.
Det er muligt at du kan sige din mening om mine yndlings kunstnere. Dog mener jeg vi har en undtagelsestilstand med Basshunter. Jeg kan ikke mindes jeg har hadet et band så meget som Basshunter. Ja, det slår sku selv Crazy Frog - dog med MEGET få længder ;)..
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

LOL, jeg fik lige den her besked fra en pige på et andet board efter at hun havde set den t-shirt jeg har fået lavet:
"Hvordan kan du sige at Jonas og --->Rasmus<--- (Basshunter og hans kæreste) stinker? De er nogle af de sødeste mennesker på jorden..."

Ikke at der er noget ivejen med bøsser og lesbiske Basshunter under sidstnævnte kategori), men hvis det passer har jeg sgu haft det i tankerne længe... :roll:
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Var nede i Fona idag, for og høre hvornår det egentlig kom. De får det den 28 som releasedag. Men han kunne ikke afvise at der var en anden releasedate i Sverige.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

OMG - Boten Anna CDM Pt. 2 er på vej: http://www.cdskiven.dk/default.asp?view ... mid=790850 8O Gad vide hvad der så er på den? A Capella, Instrumental og sådan noget? :roll:

Update:
Fandt lige en mulig tracklist på cdon.com:
Boten Anna (Radio Edit)
Boten Anna (Club Remix)
Boten Anna (DJ Micro Spankin Club Remix)
Boten Anna (Backslash Fluffy Style Remix)
Boten Anna (Skillstopaythebills Remix)
Boten Anna (Instrumental)

Og samtidig at "Vi Sittar..." ER næste single, med ukendt release-dato på cdon.com..

Søg på "Basshunter" på www.cdon.com for at finde det info jeg lige har skrevet..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:OMG - Boten Anna CDM Pt. 2 er på vej: http://www.cdskiven.dk/default.asp?view ... mid=790850 8O Gad vide hvad der så er på den? A Capella, Instrumental og sådan noget? :roll:

Update:
Fandt lige en mulig tracklist på cdon.com:
Boten Anna (Radio Edit)
Boten Anna (Club Remix)
Boten Anna (DJ Micro Spankin Club Remix)
Boten Anna (Backslash Fluffy Style Remix)
Boten Anna (Skillstopaythebills Remix)
Boten Anna (Instrumental)

Og samtidig at "Vi Sittar..." ER næste single, med ukendt release-dato på cdon.com..

Søg på "Basshunter" på www.cdon.com for at finde det info jeg lige har skrevet..
Mente nok jeg så en anden en der inde som CDM, troede de havde lavet en fejl, da der ikke stod noget. Andet end på den anden stod der CDS -2trk-

Er der ikke nogle som har den og gider smide den op? Ja, sorry jeg REQ'er noget for Bassjægeren :roll:
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Puuha amh, var der ikke snak om at alt req ang. Basshunter ville medføre ban? :lol:
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:Puuha amh, var der ikke snak om at alt req ang. Basshunter ville medføre ban? :lol:

Dét kender jeg intet til... DET HELLER IKKE TIL MIG!!! (HAHAHA)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:Puuha amh, var der ikke snak om at alt req ang. Basshunter ville medføre ban? :lol:

Dét kender jeg intet til... DET HELLER IKKE TIL MIG!!! (HAHAHA)
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Siden findes ikke... Gider du smide den op et andet sted? :)
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Så kom den, amh, chreddy1 m.fl.: Basshunter-LOL-SE-2006-SMO - men kan se at amh allerde er i gang med at hente den "andetsteds" fra... ;)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:Så kom den, amh, chreddy1 m.fl.: Basshunter-LOL-SE-2006-SMO - men kan se at amh allerde er i gang med at hente den "andetsteds" fra... ;)
Og er også smidt op i Music REQ Area. ;)

Hint!
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=14686
Tjilloh

..

Indlæg af Tjilloh »

Var på et tidspunkt i byen på Laurtitz, så havde Dj'en hængt en seddel foran hans mixer osv. hvor der stod:

"Hvis du spørger om jeg spiller Boten Anna, så bliver du smidt ud fra vores diskotek"

Egentligt meget rart, da jeg er ved at være pænt træt af det pis :)
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Så er albummet udkommet officielt. Til de folk der har hørt det - hvad synes I om det? Levede det op til jeres forventninger (hvadenten de var positive eller negative)?
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:Så er albummet udkommet officielt. Til de folk der har hørt det - hvad synes I om det? Levede det op til jeres forventninger (hvadenten de var positive eller negative)?

Tjoo.... De minder en del om hinanden sangene, man kener jo nogle af dem i forvejen. Så, vil give det

:2af5
Besvar