Snyd med Tele2
Redaktør: Moderators
Snyd med Tele2
Tele2 reklamerer på tv for, at de nu giver deres kunder dobbelthastighed uden at det koster ekstra. Det lød jo sejt nok for jeg er i forvejen kunde hos Tele2adsl med en 2048/128 forbindelse.
Kanon. 4096/256 kan jeg da sagtens bruge, men her er detaljen så, at Tele2 ikke fordobler hastigheden hos mig. Jeg må nøjes med de 2048 i download, men til gengæld får jeg 512 kbit upload. Men det er jo ligesom ikke det de lover i reklamen.
Så nu melder jeg dem til forbrugerombudsmanden for falsk reklame. Hvis der er andre Tele2 kunder, så vil jeg opfordre jer til det samme for den slags snyd bør vi ikke finde os i.
...
Kanon. 4096/256 kan jeg da sagtens bruge, men her er detaljen så, at Tele2 ikke fordobler hastigheden hos mig. Jeg må nøjes med de 2048 i download, men til gengæld får jeg 512 kbit upload. Men det er jo ligesom ikke det de lover i reklamen.
Så nu melder jeg dem til forbrugerombudsmanden for falsk reklame. Hvis der er andre Tele2 kunder, så vil jeg opfordre jer til det samme for den slags snyd bør vi ikke finde os i.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Re: Snyd med Tele2
Hvis du læser ordenligt efter så skal du logge ind via her for at opgradere gratis3dotz skrev:Tele2 reklamerer på tv for, at de nu giver deres kunder dobbelthastighed uden at det koster ekstra. Det lød jo sejt nok for jeg er i forvejen kunde hos Tele2adsl med en 2048/128 forbindelse.
...
http://www.tele2.dk/dobbelt
Kundenr og fastnet skal indtastes!
Hvis du så læste ordentligt efter, så skal ENTEN kundenummer eller fastnet telefon indtastes.Cubefyr skrev:Hvis du læser ordenligt efter så skal du logge ind via her for at opgradere gratis3dotz skrev:Tele2 reklamerer på tv for, at de nu giver deres kunder dobbelthastighed uden at det koster ekstra. Det lød jo sejt nok for jeg er i forvejen kunde hos Tele2adsl med en 2048/128 forbindelse.
...

Ud over det ikke var nødvendigt at indtaste fastnetnummeret, men kun kundenummer tror du så ikke, at jeg har været inde og indtaste mit kundenr for at finde ud af, at min forbindelse ikke bliver opgraderet til det dobbelte.Cubefyr skrev:Hvis du læser ordenligt efter så skal du logge ind via her for at opgradere gratis
Jeg er ikke på Chreddys alder.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
JaFigther skrev:skal man have fast net abb for at få adsl hos tele 2?
Det er kun Cybercity som kan levere på råt kobber.
I øvrigt vil jeg generelt advare imod Tele2, det er et inkompetent firma som konstant lyver og forsøger at snyde deres kunder.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Feffe, det er vel i bund og grund det samme som med alle reklamerne om "få den allernyeste SonyEricsson-telefon til 1 kr->*<-"
*Forudsat ... abonnement som er obligatorisk i 6 måneder
?
Der er jo næsten altid undtagelser - det kan være at der med småt står noget med at alle med en hastighed over 2048 kbit IKKe får øget hastigheden i den retning de har det?
*Forudsat ... abonnement som er obligatorisk i 6 måneder
?
Der er jo næsten altid undtagelser - det kan være at der med småt står noget med at alle med en hastighed over 2048 kbit IKKe får øget hastigheden i den retning de har det?
Synes du skal være godt tilfrede med at få 512 i upload, det er da også med til at gøre din linje hurtigere, istedet for kunne de sølle 128.3dotz skrev:Jeg må nøjes med de 2048 i download, men til gengæld får jeg 512 kbit upload. Men det er jo ligesom ikke det de lover i reklamen.
...
Det er det, der er hemmeligheden ved at folk kunne få sådan en hurtig forbindelse til så små penge. Men de finder først ud af når de har købt den at når deres upload er brugt så begynder den at bruge af deres Download speed.
Så en 2mbit/512, er da overhovdet ikke ringe:D
Problemet er jo at de kun laver hans upload om, og sådan som man forstår reklamen er det både download og upload de laver om. Det med at upload bruger af download..Tjja sådan er det på alt adsl..heheMirX skrev:Synes du skal være godt tilfrede med at få 512 i upload, det er da også med til at gøre din linje hurtigere, istedet for kunne de sølle 128.3dotz skrev:Jeg må nøjes med de 2048 i download, men til gengæld får jeg 512 kbit upload. Men det er jo ligesom ikke det de lover i reklamen.
...
Det er det, der er hemmeligheden ved at folk kunne få sådan en hurtig forbindelse til så små penge. Men de finder først ud af når de har købt den at når deres upload er brugt så begynder den at bruge af deres Download speed.
Så en 2mbit/512, er da overhovdet ikke ringe:D
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Fidussen ligger jo så også i at man selv skal ind og aktivere den hurtigere forbindelse... igen et trick fra Tele2 som gør at de sparer penge på bundlinien, for hvor mange får lige gjort det????
Her hentyder jeg til mikkel hansen og Kourinsu hvis mødre nok ikke selv havde fundet ud af det...
Her hentyder jeg til mikkel hansen og Kourinsu hvis mødre nok ikke selv havde fundet ud af det...

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Ikke helt rigtig, der er krav om at alle skal udbyde det uden fastnet tlf. TDC tager 40 kr for en bærelinie hvis man ikke har fastnet.UnitedPublic skrev:JaFigther skrev:skal man have fast net abb for at få adsl hos tele 2?
Det er kun Cybercity som kan levere på råt kobber.
I øvrigt vil jeg generelt advare imod Tele2, det er et inkompetent firma som konstant lyver og forsøger at snyde deres kunder.
Tele2 lyver MAX !!! har mange kunde i TDC butikken der får af vide at de ikke kan få deres mobil nr. overført til andet selvskab så de opsiger det så må kunden oprette nyt. Det vil sige de beholder nummeret selv.
Tit får kunder også af vide at Tele2 er en del af TDC bare billigere.
Også lige haft en kunde som havet fået af vide at Tele2 var den udbyder ud over TDC kunne udnyttes deres kobber linien best en 60 % totalt sort hehe