X-Men 3 - The last stand

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Zlinky
Chart Attack VIP

X-Men 3 - The last stand

Indlæg af Zlinky »

Jeg har ikke brormands forudovertrufne evne til at skrive sådan noget her - så I må lige bære over med mig. ;) But here goes nothing...

Var inde til snig præmiere i går aftes, og jeg må satme sige at det var en positiv overraskelse. :)

Ville ikke røbe noget for folk, men den er en aften værdig - specielt hvis man kan lide både etteren og toeren. Hvis man ikke har set nogen af dem, synes jeg at man skal se dem først for lige at finde ud af at hvad det egentligt er man tager ind for at se.

Desværre var det jo nok den sidste af slagsen, men de er arbejder heldigvis allerede på nogle spin off's - en med Wolverine og en med Magneto.

Se den!

Som film: :4af5:
For effekter og fee action: :5af5:
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg glæder mig til at se den. Det jeg har hørt indtil videre er at den skulle være bedre end etteren men ringere end toeren. Så det bliver spændende :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zivago

Indlæg af Zivago »

Æhmm.. Har ikke set 3éren men lidt af de 2 første.
Må ærligt indrømme. at den type film ikke er noget for mig. Den type science fiction kan ikke fange mig. Lidt for lang ude efter min smag....
Sorry...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Var inde og se den for et par dage siden. Fremragende film og ikke nogen indvendinger mod den karakter, der allerede er givet. Måske lidt for meget computergrafik i det sidste slag... men ellers ganske udemærket.

Nå ja, så vil jeg lige bede folk om at blive siddende under rulleteksterne. Det får i noget ud af :wink: Og så siger jeg ikke mere
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

QrazyLeg skrev: Nå ja, så vil jeg lige bede folk om at blive siddende under rulleteksterne. Det får i noget ud af :wink: Og så siger jeg ikke mere
Jeg blev ikke under rulleteksterne - kan du fortælle mig hvad det var ..?
BØH
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

goafreak skrev:
QrazyLeg skrev: Nå ja, så vil jeg lige bede folk om at blive siddende under rulleteksterne. Det får i noget ud af :wink: Og så siger jeg ikke mere
Jeg blev ikke under rulleteksterne - kan du fortælle mig hvad det var ..?

SPOILER!!!

Xavier er ikke død, han har "overført" sig til den hjernedøde fyr de snakker om i klassen, den der etik-time...

- Darkheart -
We fools who love...
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Takker for det, Darkheart :D Det var jo egentlig en ret vigtig del jeg gik glip af der.
BØH
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

nu har jeg heldigvis set filmen, men den der spoiler var fandme ikke sødt gjrot... måske du skulle fjerne den igen.
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Tror det er derfor han har skrevet den med hvid. Så man har.. sværre ved at læse den.
BØH
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe ja men jeg læste den nu alligevel rimelig nemt...
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Ej jeg har ikke set filmen men har lige læst den der spoiler..men hvad fanden
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Undertegnede så filmen i fredags og havde intet at indvinde i mod denne film. Der var framragende underholdning, en nogenlunde historie og gode actionsklip. Spørgsmålet er vel snarre jf. til klippet efter filmen om selve filmserien risikerer at blive udvandet, da producenterne kan lugte så mange penge her, at de kan risikere at smadre det unikke ved filmene som jeg har det med efter jeg har set x-men 3.

Men det var sku en sjov fornemmelse at være de eneste tilbage i biografen, da ekstra filmen gik igang. :)
Darkheart
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

DjMail skrev:nu har jeg heldigvis set filmen, men den der spoiler var fandme ikke sødt gjrot... måske du skulle fjerne den igen.
Nu skrev jeg jo også spoiler hen over... Og gjorde den hvid. Gi' mig lige en chance :?
- Darkheart -
We fools who love...
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

DjMail skrev:hehe ja men jeg læste den nu alligevel rimelig nemt...
me2... og jeg har ikke set filmen endnu!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

well du kunne jo have skrevet det i en PB til manden istedet for på et offentlig forum
Darkheart
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Nu må I lige tage jer sammen. SPOILER betyder "læs ikke det her, med mindre du vil risikere at få noget at vide om filmen" - og det ku' jo tænkes der var andre, som havde set den og misset delen efter rulleteksterne, og gerne ville vide det, ikke sandt?

Men nu ved vi det alle sammen til næste gang. SPOILER = spoilers. Lad være med at læse, men mindre I vil. Og man kan altså sagtens scroll'e ned, og lade sin øjne hvile et andet sted.
- Darkheart -
We fools who love...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

er det, det spoiler betyder ? troede det var noget som sad på en bil....

Jeg scrollede hurtigt ned af for at se sidste post og mine øjne vandre stille og rolig rundt på skærmen...så jeg ser spoiler samtidig med starten af spoileren...

kan ikke se at det er mit problem at nogle folk ikke har set det hele. Som jeg sagde kunne det vel klares i en pm.
thorolf15
Geografisk sted: Somewhere in France :)

Indlæg af thorolf15 »

stop det tuden da... Ik engang 5cm fra skaermen ku' jeg laese det...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Du er jo også næsten franskmand. I har ikke så store talenter som os nordpå :lol:
Besvar