At høre et album... Øh...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Cecil

At høre et album... Øh...

Indlæg af Cecil »

Hej en eller anden behjælpelig sjæl...

Ved godt det lyder temmelig dumt, eller ikke aner det ikke...

Ihvertfald, så har jeg lige downloadet albummet fra Gnarles Barkley og da det endelig var færdigt, og jeg skulle lytte til det. Så fungerede det ikke, jeg skulle vælge hvilken måde jeg ville høre den på - så jeg valgte Windows og i windows siger den, at der mangler nogle komponenter (eller noget) som mangler... :S

Very very frustrating!

Er der nogle der kan se hvad det er jeg lige kan gøre, for at det fungerer?
Kymze

Indlæg af Kymze »

få et ordenligt program og høre musik med (read: Winamp) det er ihvertfald det første skridt..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Cecil

Indlæg af Cecil »

Kymze
Altså nu ved jeg ikke rigtig om du prøver at være nedladende, men normalt hører jeg musik via min ipod/iTunes og det synes jeg at mene, burde være godt nok!!

Hvis du ikke kan være mere behjælpelig end det, så er det nok ikke dig der bør prøve at hjælpe mig..

Fortsat god dag!
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Jeg ville købe albummet hvis det var mig.
Cecil

Indlæg af Cecil »

Hvis albummet er noget værd, så gør jeg også det!
night_hawk

..

Indlæg af night_hawk »

måske er der bare fejl i filerne :)
Billede
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Tror ikke Kymze prøver at virke nedladende over for dig, nærmere over for Mediaplayer, jeg ville personligt og foretrække Winamp. Men må sige at jeg ikke tror at du kommer til at fortryde købet, har selv lige købt albummet.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Jeg har nu ikke fortrudt det - men numrene er sateme korte!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Er det efter et link herinde du har hentet det eller hvordan? Det kan ske det er downloadet fra en forhandler og derigennem er beskyttet til ikke at kunne spille på andre computere end den der har hentet det. Just a thought.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Cecil skrev:Kymze
Altså nu ved jeg ikke rigtig om du prøver at være nedladende, men normalt hører jeg musik via min ipod/iTunes og det synes jeg at mene, burde være godt nok!!

Hvis du ikke kan være mere behjælpelig end det, så er det nok ikke dig der bør prøve at hjælpe mig..

Fortsat god dag!
Gir dig ret Cecil. Kymzes indlæg er total latterligt. Nogen tror at de programmer de selv bruger er de bedste og at alle andre programmer ikke virker.

Jeg har nu gennem længere tid brugt mediaplayeren til alt den musik jeg hører/henter/køber osv uden nogen problemer. Men jeg er enig at man selvf kan afprøve filerne i et andet program for at se om det skulle hjælpe.

Jeg tror dog at der er fejl i filerne og for at afprøve dette, kan du jo smide dem ned på en usb pind og smide i en anden maskine.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Er det .wma- eller .mp3-filer? Hvis det er det første kan det jo meget vel være DRM-beskyttelsen der blokerer...
Cecil

Indlæg af Cecil »

Feffe
Det er et link jeg har hentet herinde fra, det kan jo muligvis være, at det er noget med linket, der bevirker at jeg ikke kan afspille filen..

Til mikkel_hansen_99
Ahh der gik det lige en anelse for hurtigt, er ked af at indrømme, at jeg nok ikke er super til al det der computer snak.. :lol:
Jeg tror, at det er mp3, men aner ikke hvor jeg kan se det.. :?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Personligt synes jeg ikke albummet er værd at købe. Men det kommer jo an på smag og sådan...
BØH
Kymze

Indlæg af Kymze »

Fortsat god dag!

Hmm.. nej det var ikke nedladende mod dig, men mediaplayer. Jeg synes næsten alle filer fejler et eller andet så det ikke kan afspilles med mediaplayer.. men winamp er lige knapt så vanskelig.

Det kan nemt være en fejl i filerne, men hvis det er rel burde der jo være en .sfv som du jo kan køre og se om filerne er som de skal være...

Du kan se filtyperne (.mp3/.wma) på sangene i den mappe de ligger i.. sangene hedder f.eks. Gnarks barkly smiley faces.mp3/.wma
Hvis det er .mp3 vil jeg da mene at det burde due uden problemer hvis ellers filerne er som de skal være

Og god dag til dig også :)
Senest rettet af Kymze 07 aug 2006, 20:40, rettet i alt 1 gang.
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Cecil

Indlæg af Cecil »

Kymze
Hvor kan man downloade Winamp og er det ikke dumt når man har iTunes og derfor overfører sange til ens ipod via det?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Hvor kan man downloade Winamp og er det ikke dumt når man har iTunes og derfor overfører sange til ens ipod via det?
Du kan da stadig godt overføre sange med iTunes til din iPod..
Og gider slet ikke værdige det første spørgsmål med et svar.
BØH
Kymze

Indlæg af Kymze »

Winamp kan hentes her http://download.nullsoft.com/winamp/cli ... -7plus.exe

Men du kan da lige prøve det ud... kan jo altid slette det igen.
Cecil

Indlæg af Cecil »

i will
Cecil

Indlæg af Cecil »

i will og tak!
EMR

Indlæg af EMR »

Jeg synes det er en af de aller dårligste CD'er jeg nogensinde har hørt. jeg kunne godt lide Crazy, men alt det andet, dét sgu ikke lige mig..
Besvar