Hvad hedder Basshunters font?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Du installerer skrifttypen:

Kontrolpanel -> Skrifttyper -> Filer -> Installer Ny Skrifttype -> Find skrifttypen -> Tryk Ok.

Skriv løs mester :wink:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

QrazyLeg skrev:Du installerer skrifttypen:

Kontrolpanel -> Skrifttyper -> Filer -> Installer Ny Skrifttype -> Find skrifttypen -> Tryk Ok.

Elelr man flytter skrifttypefilen over i X:\Windows\Fonts, så installerer den sig selv... ;)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:
QrazyLeg skrev:Du installerer skrifttypen:

Elelr man flytter skrifttypefilen over i X:\Windows\Fonts, så installerer den sig selv... ;)
Bare flyt den til Kontrolpanel\Skrifttyper så installerer den også sig selv. Simpelt :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Heh nice nok. Kunne man også det i Windows 98? For så har jeg lavet en del unødigt arbejde gennem tiden :lol:
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

QrazyLeg skrev:Heh nice nok. Kunne man også det i Windows 98? For så har jeg lavet en del unødigt arbejde gennem tiden :lol:
Sjovt du spørger. Sidder lige ved en 98 maskine, og ja! det kan man godt. Har lige installeret den font for og se om man kunne. Såå, du har lavet en masse unødigt arbejde!! :)
Donny M

Indlæg af Donny M »

Den Kan Kun Skrive B i E ? Ikk Andet?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jo den kan bare ikke skrive med små bogstaver ;)
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Sig-Mund skrev:
mikkel_hansen_99 skrev:Er i gang med en anti-Basshunter-t-shirt og så kan man da lige så godt bruge hans skrifttype. Det er det eneste jeg skal bruge den til, i hvert fald...
Glæder mig til at se hvordan den kommer til at se ud :D
Så er den sendt "i pressen"... SKal nok lige smide et pic op når den kommer med posten.... 8)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:
Sig-Mund skrev:
mikkel_hansen_99 skrev:Er i gang med en anti-Basshunter-t-shirt og så kan man da lige så godt bruge hans skrifttype. Det er det eneste jeg skal bruge den til, i hvert fald...
Så er den sendt "i pressen"... SKal nok lige smide et pic op når den kommer med posten.... 8)
Har du ikke et udkast af den sådan lige så vi kan se hvad der venter os :) Og hvor meget har du givet for det ca?
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

amh skrev:
mikkel_hansen_99 skrev:
Sig-Mund skrev:
Har du ikke et udkast af den sådan lige så vi kan se hvad der venter os :) Og hvor meget har du givet for det ca?
Joo, firmaet sendte en korrektur tilbage, men det er bare en hvid .pdf hvor teksten så står på.. Men dette tryk kommer på forsiden af blusen: http://www.yourfilehost.com/media.php?c ... hunter.pdf

Gav 150 kroner + 10 kroner for t-shirten.
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Ja ja ved godt jeg er slow igen, men kunne godt lige bruge font til noget T-shirt jeg skal lave...
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Will, den er på vej op... Edit'er dette indlæg med link..

EDIT: http://www.sendspace.com/file/a1n32g
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

takker
Besvar