Req: American Idol finale show

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Req: American Idol finale show

Indlæg af Sunshine »

Hej.
Var lidt i tvivl om hvor jeg skulle poste den her, så moderator eller nogen, flyt den hvis det er det forkerte sted.
Anywho - så søger jeg som topic siger, American Idol finale showet. Hvis det hjælper er det afsnit 41.
Om ikke andet vil jeg gerne vide hvor jeg kan finde det hvis det er. Synes jeg har søgt og søgt uden held.
Vil virkelig, virkelig gerne have fat i det.
Billede
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Kommer det ikke på TV3 ?
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Er blevet sendt. Og jeg missede det også :?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det kan i seriøst ikke mene ?

Silverfox mod mc.bimbo..

Nej du sluk alt det idol shit og send noget mere kvalitets tv så som "most famous tv moments", "Its good to be -David Swimmer-" og hvad de ellers sender rundt omkring på kvalitets kanalerne såsom kanal 5, kanal (vi kan ikke lave en simpel markeds analyse, så vi vælger den nemme og kalder det en kvinde kanel, uden at vise en skid mere tv til kvinder) 4

Men skulle jeg vælge så skulle silverfox manden vinde, gider ikke flere bløde bær på den kvindelige musik scene.....jessica simpson er nok...
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

I to stakler. Jeg optog det på rigtig dvdoptager, men ved ikke om filen er for stor til en dvdskive. Men jeg skal prøve at brænde en kopi i næste uge, og så finder vi lige ud af noget med noget snailmail, hvis det kan være på en skive.

...

Hr. Post - Sølvræven vandt, men hvilke andre tvkanaler skal vi se. DK4?
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Vi kan starte med DR2, discovery, history channel, disney channel, AN TV test kanal (jeg needer bare den info)

du må også godt se serier på tv3,3plus,kanal4 og 5. bare det er serier jeg godkender inden.

Du kan få mit mobil nummer så kan du bare ringe når du overvejer en ny serie ?

btw, hvad er en forkert dvdoptager ?
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

hehe, jeg vil også gerne vide hvad en forkert dvd-optager er :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

3dotz det lyder bare kanon. Smid en pm når du har resultatet.
DjMail du ved ikke hvad kvali tv er, så du skal bare lukke suttehullet. Får pludselig associationer til, at jeg egentlig har bedt dig om det før.. Hmm.. Det kan da umuligt være rigtigt? ;)
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Det er den stationære harddisk/dvdoptager, der står inde i stuen, som ikke kan samkobles med computeren.

Jeg vil gerne have godkendt Simpsons, Scrubs, Paradise Hotel, Vore værste år, Drew Carey, George Lopez (kun hvis jeg er for doven til at skifte kanal)....superligabold med Brøndby...American idol, Family Guy, Robinson Ekspeditionen.......
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

3dotz umiddelbart er simpsons, scrubs, vore værste år, drew carey, lopez, fo'bold og family guy hermed godkendt.

skal lige ha overvejet de sidste par stykker.. men hvis du lover ikke at nyde programmerne så må du godt se dem en gang imellem

Sunshine du kan be mig om at lukke suttehullet så meget du vil, det hjælper ikke...sjovt får pludselig associationer til at jeg vist har forklaret dig det før..

Men hvis du kalder idols for kvalitets tv, så er det godt nok dig som ikke ved hvad kvalitets tv er.... programmet overlever på dets ligegyldige tilsvining af folk som stiller op til et talent program - ergo - er de nok ikke alle guds gave til musik. Jeg så gerne et idols med nye dommere og andre værdier at bedømme ud fra.

Mulig komite kunne være :

Brian Burton aka Danger Mouse
Graham Edwards fra The matrix producer teamet, som har produceret for bla. Britney Spear og halvdelen af Korn´s nye album
og muligvis en mindre kommercielt kendt joker: Howie Weinberg som egentlig ikke anses som producer men som tekniker...dog har han stor credit i f.eks Beastie boys´s Licens to Ill album
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

For fa****

Min ALDI harddisk/dvd-recorder vil ikke længere gå på harddisken, og det er fan**me ikke i orden, når jeg har en del programmer, som jeg ikke har fået optaget til dvd.

...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Er det så stadig en rigtig optager eller er det pludselig den falske optager ?
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Dumt spørgsmål på trods af, at du er jyde med mangel på sans for bekræftigelsesprogrammer som American Idol :(

...
mickon

Indlæg af mickon »

Ehhe... kys
i'm the juggernaut, BITCH!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg fandt det klip her fra finaleshowet, det er så sjovt. Mit hjerte smelter bare når jeg ser ham wannabe'en, han er så kikset og sød :D
http://www.youtube.com/watch?v=5niqz6hh ... ed&search=
Billede
Figther

Indlæg af Figther »

deet er så pinligt at se en som åbenlys ikke har en tone i livet :oops:
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Haha, han er sgu da sød :D