Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
ville nok kigge lidt hvis min dame sad med åben dør og sked mens jeg var hjemme. Er ikke lige det jeg tænder mest på og håber heller ikke din dreamgirl skider for åben dår
Deejay_Wonder skrev:ville nok kigge lidt hvis min dame sad med åben dør og sked mens jeg var hjemme. Er ikke lige det jeg tænder mest på og håber heller ikke din dreamgirl skider for åben dår
Var nu heller ik så meget at hun skider for åbendør, fordi har jeg sku aldrig haft en kæreste der gjor, og vil heller ikk.
Men hun var ærlig og åben som hend , men ja pyt pyt
Zivago skrev:Nok ikke lige det fedest man vil have at vide. Men .... Når drenge må - hvorfor må piger så ikke ?.
Zivago
Sådan er det bare!
Det har måske noget at gøre med at man ikke har lyst til at se en eller anden lækker trunte sidde og trykke en dej, og dermed ødelægge ens syn på hvor lækker hun er.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |