Scenen...
Redaktør: Moderators
send et link til tråden til EB.. det kunne blive en god forside artikkel ud af det her 
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Hvorfor det?Loudy skrev:Den var fandme under bæltestedet! Jeg håber jeg misforstod pointen i den3dotz skrev:Jeg ved at visse forældre har lavet fejl. Tænk hvis Hitlers, Mussolinis, Chreddys og Saddam Husseins forældre havde brugt et kondom.
,,,

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
- UnitedPublic
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Medlidenhedsdrab?Down1 skrev:Det er ikke den samme ip. Så tilbage til plan b. De må være i familie sammen så
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
men det er jeg ik.. gider faktisk næsten ik skrive noet i en åndsvag diskution som denne om hva scenen er.. LUK LORTET..! ingen ved jo alligevel hva det er (udover Bakko).. hehAce skrev:Sjovt du skriver det. Jeg fik nøjagtig samme tanke.Down1 skrev:Man skulle næsten tro Loudy er Chreddy :p
Kan vi ikke få nco\\ til lige at tracke den ip han logger ind fra, for at se om lameren har flere profiler. Er rigeligt træt af at han har den ene allerede...
IP scenen?? ej den skal man holde sig fra.. det er absolut kun for alle de smarte i mexico der kan drikke rigtig rigtig voldsom meget tequila!!
BTW så er chreddy den eneste rigtige gangster på børnescenen

BTW så er chreddy den eneste rigtige gangster på børnescenen
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Ej... Razz skal ikke væltes af pinden!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Han kunne ligeså godt ha sagt, han sku have været en plet på et lagen.UnitedPublic skrev:Hvorfor det?Loudy skrev:Den var fandme under bæltestedet! Jeg håber jeg misforstod pointen i den3dotz skrev:Jeg ved at visse forældre har lavet fejl. Tænk hvis Hitlers, Mussolinis, Chreddys og Saddam Husseins forældre havde brugt et kondom.
,,,
Men ok, jeg har ikke den auturitet her som jeg er vant til et andet sted, så jeg klapper bare kaje
Og nej er hverkan i familie eller whatever med Chreddy, hvem han end er..
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
- UnitedPublic
Og nu er det jo besluttet fra regeringens side at det kan give op til 8 års fængsel at have det sjovt.Loudy skrev:Han kunne ligeså godt ha sagt, han sku have været en plet på et lagen.UnitedPublic skrev:Hvorfor det?Loudy skrev:Den var fandme under bæltestedet! Jeg håber jeg misforstod pointen i den3dotz skrev:Jeg ved at visse forældre har lavet fejl. Tænk hvis Hitlers, Mussolinis, Chreddys og Saddam Husseins forældre havde brugt et kondom.
,,,
Men ok, jeg har ikke den auturitet her som jeg er vant til et andet sted, så jeg klapper bare kaje![]()

Den forstår jeg ikk. Forklar?UnitedPublic skrev:Og nu er det jo besluttet fra regeringens side at det kan give op til 8 års fængsel at have det sjovt.Loudy skrev:Han kunne ligeså godt ha sagt, han sku have været en plet på et lagen.UnitedPublic skrev:Hvorfor det?Loudy skrev:Den var fandme under bæltestedet! Jeg håber jeg misforstod pointen i den3dotz skrev:Jeg ved at visse forældre har lavet fejl. Tænk hvis Hitlers, Mussolinis, Chreddys og Saddam Husseins forældre havde brugt et kondom.
,,,
Men ok, jeg har ikke den auturitet her som jeg er vant til et andet sted, så jeg klapper bare kaje![]()
- UnitedPublic
Sjov er et tillægsord som vi bruger i det danske sprog når en situation, en hændelse eller en bemærkning er morsom.
I dette tilfælde var det så 3dotz som kom med den morsomme bemærkning.
Var det forklaring nok? Ellers sender du bare en frankeret svarkuvert (ca. 10 kroner) så skal jeg nok sende dig en uddybning.
Var det forklaring nok? Ellers sender du bare en frankeret svarkuvert (ca. 10 kroner) så skal jeg nok sende dig en uddybning.

Det fint du kan din grammatik, men der var ikke forklaring på hvorfor det kan give op til 8 års fængsel?UnitedPublic skrev:Sjov er et tillægsord som vi bruger i det danske sprog når en situation, en hændelse eller en bemærkning er morsom.
Hvor gammel er du Loudy. Du lyder som en, der er yngre end Chreddy. Er du vores alle sammens nye Tigerdyr?
Du har ikke været på CA særlig længe, så jeg vil anbefale dig at lukke rø**n indtil du har lært lidt af omgangstonen på CA for indtil videre har du da været mere en belastning end en positiv tilføjelse.
Hvis du ikke kender til ord som sjov og sarkasme, og ikke forstår en kommentar som denne --> Og nu er det jo besluttet fra regeringens side at det kan give op til 8 års fængsel at have det sjovt. --> Så er det nok ikke fordi der stod de højeste karakteret på karakterbladet i syvende klasse.
...
Du har ikke været på CA særlig længe, så jeg vil anbefale dig at lukke rø**n indtil du har lært lidt af omgangstonen på CA for indtil videre har du da været mere en belastning end en positiv tilføjelse.
Hvis du ikke kender til ord som sjov og sarkasme, og ikke forstår en kommentar som denne --> Og nu er det jo besluttet fra regeringens side at det kan give op til 8 års fængsel at have det sjovt. --> Så er det nok ikke fordi der stod de højeste karakteret på karakterbladet i syvende klasse.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Jeg er myndig, lad mig sige det sådan..3dotz skrev:Hvor gammel er du Loudy. Du lyder som en, der er yngre end Chreddy. Er du vores alle sammens nye Tigerdyr?
...
Da jeg er et nyt member her, har jeg intet at skulle sige, eller hvad? pff..
Ligemeget, der kommer ikk noget godt af det her, lad os droppe det?