Jo det ville det da helt klart.DJ LAU skrev:@pono
tror du ikke det ville være billigere/nemmere at flyve?
Sommerferie beskrivelser..
Redaktør: Moderators
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
jeg kører interrail mellem Kolding og Esbjerg, ganske udmærket og utrolig spændende... NOT! men tak til DSB for opfindelsen af Wild Card.. Men kørte fra Esbjerg til Ljubliana i Slovenien sidste år med tog det var over Lunderskov - Hamborg - Munchen - også en masse underlige byer øst på - men smukt var det 
Jeg sidder pt. USA saa naar jeg kommer hjem om godt og vel en uges tid er der ikke mere ferie til mig
Har vaaret i NY, og goeglet en uges tid paa Oestkysten og er pt. i Arizona lidt syd for Grand Canyon, har besoegt Sin City og er nu paa vej tilbage til San Fransisco, skal forsoege at huske at smide billeder op 
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Re: Sommerferie beskrivelser..
Yes, det er togferie.. fut fut... Vi er paa vej videre til budapest saaledes vi ankommer til den by imorgen tidligt.. Prag er en fantastisk by, der findes en raekke fede klubber og en masse stive kaellinger... Glaeder mig til at ryge videre i programmet, er fandme traet af stive britere...nco skrev:Nej, det kunne jeg næste regne ud. Men nu når du skal rejse med tog. Er det så på togferie at du skal? Sørg for at få en masse billeder af vogne og lokomotiverLeG0lAsDK skrev:Og nej nco jeg skal ikke på opera ferieGod tur!
-- Update --
Er godt og vel over en 1 uge inde i programmet. Det blev selvfolgelig aendret, saaledes at efter at havde vaeret i budapest, hvor de termiske bade var et absolut must at vaere i.. Vi tilbragte godt og vel 4 dage i disse bade for saa om aftenen gaa ud og clubbe i budapest. Musikken kan bedst beskrives som hard trance og techno tilsat en smule techno. Der ligger en masse geniale klubber langs floden, hvor en del af dem bedst kan beskrives som de klubber man kender fra thailand. Dog uden ladyboys
Derefter var det meningen at vi skulle til sofia, men eftersom toget var forsinket. saa strandede vi i beograd i 2 dage.. Hvilket ikke var daarligt. Aldrig nogensinde, har jeg set saa mange smukke piger, som var utroligt letpaaklaedte. Nej det var ikke luderbarer vi rendte paa. Saa hvis nogen har overvejet at gaa til serbien, jeg kan kun sige go go go go.. I vil ikke fortryde dette. De fleste af klubber laa igen, langs floden og med store lydsystemer, kunne man godt regne ud at det var mafiaen som havde betalt for hele showet. Priserne var markant billigere, en long island kostede svarende til omkring 9 danske kroner og den var stor...
De lokale piger var skam ogsaa meget interesseret i udlaendinge, da landet foerst for 2 aar siden, kom ud af sanktionerne fra vesten..
Saa der blev kysset og udvekslet kropsvaesker med serbiske toeser..
Nu er vi i sofia, den by er roevkedeligt.. Men hele den bydel som hedder studenskygrad, er et fantastisk sted at feste. Det er omtrendt ligesaa billigt som beograd. Mere update foelger naar jeg finder en maade at smide billederne op paa nettet. men ellers saa hedder destinationen sorte havs kysten, lige ved golden sands, i byen som hedder varna.
Prisindeks.
Prag: 1 oel paa en bar 9-20 ddk
Budapest: 1 oel paa en bar 9-20 ddk
Beograd: 1 oel paa en bar 5-10 ddk
Sofia: 1 oel paa en bar 6-12 ddk
Og stodder indekset, saa koster en oel paa en stripklub i sofia, omkring 24 ddk
Naa, i maa sku hygge derhjemme, skal nok smide billeder op i den naermeste fremtid..
-------
Er godt og vel over en 1 uge inde i programmet. Det blev selvfolgelig aendret, saaledes at efter at havde vaeret i budapest, hvor de termiske bade var et absolut must at vaere i.. Vi tilbragte godt og vel 4 dage i disse bade for saa om aftenen gaa ud og clubbe i budapest. Musikken kan bedst beskrives som hard trance og techno tilsat en smule techno. Der ligger en masse geniale klubber langs floden, hvor en del af dem bedst kan beskrives som de klubber man kender fra thailand. Dog uden ladyboys
Derefter var det meningen at vi skulle til sofia, men eftersom toget var forsinket. saa strandede vi i beograd i 2 dage.. Hvilket ikke var daarligt. Aldrig nogensinde, har jeg set saa mange smukke piger, som var utroligt letpaaklaedte. Nej det var ikke luderbarer vi rendte paa. Saa hvis nogen har overvejet at gaa til serbien, jeg kan kun sige go go go go.. I vil ikke fortryde dette. De fleste af klubber laa igen, langs floden og med store lydsystemer, kunne man godt regne ud at det var mafiaen som havde betalt for hele showet. Priserne var markant billigere, en long island kostede svarende til omkring 9 danske kroner og den var stor...
De lokale piger var skam ogsaa meget interesseret i udlaendinge, da landet foerst for 2 aar siden, kom ud af sanktionerne fra vesten..
Saa der blev kysset og udvekslet kropsvaesker med serbiske toeser..
Nu er vi i sofia, den by er roevkedeligt.. Men hele den bydel som hedder studenskygrad, er et fantastisk sted at feste. Det er omtrendt ligesaa billigt som beograd. Mere update foelger naar jeg finder en maade at smide billederne op paa nettet. men ellers saa hedder destinationen sorte havs kysten, lige ved golden sands, i byen som hedder varna.
Prisindeks.
Prag: 1 oel paa en bar 9-20 ddk
Budapest: 1 oel paa en bar 9-20 ddk
Beograd: 1 oel paa en bar 5-10 ddk
Sofia: 1 oel paa en bar 6-12 ddk
Og stodder indekset, saa koster en oel paa en stripklub i sofia, omkring 24 ddk
Naa, i maa sku hygge derhjemme, skal nok smide billeder op i den naermeste fremtid..
-------
Re: Sommerferie beskrivelser..
På min interrailtur var vi også i Prag, og kan tydeligt huske alle de stive britter, på hovedgaden om natten var der ikke andet en stive britter, ludere og pushereLeG0lAsDK skrev: Yes, det er togferie.. fut fut... Vi er paa vej videre til budapest saaledes vi ankommer til den by imorgen tidligt.. Prag er en fantastisk by, der findes en raekke fede klubber og en masse stive kaellinger... Glaeder mig til at ryge videre i programmet, er fandme traet af stive britere...
Men hvis i bare havde bevæget jer lidt op ad sidegaderne havde store 0,7 cl fadøl kun kostet jer 5 kr